Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Jeg festrøyker. Har røyket fast før, før jeg fikk barn for 7 år siden.
Tauriel Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 Jepp jeg er festrøyker, men nå mye mindre enn før... Men er også ala typen dagen der på eller samme kveld som jeg har røkt og hoppe i dusjen og skrubbe meg ren, klærne blir også lagt direkte til vask hehe
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 24. mai 2012 #3 Skrevet 24. mai 2012 Jeg er festrøyker, fester ikke så mye da så blir ikke mye. Jeg er også som over som vasker meg og klær nøye, rører aldri om jeg har barnet hjemme, for jeg vil ikke gå inn til henne eller Røre henne om jeg har røyket
Tauriel Skrevet 24. mai 2012 #4 Skrevet 24. mai 2012 Har mer egoistiske grunner for å vaske bort lukten, jeg har ikke noe i mot "fersk" røyk lukt, men så snart den blir litt gammel så takler jeg den ikke Jentungen er på overnatting når jeg fester, så jeg treffer henne ikke før kvelden etter
L-8 Skrevet 24. mai 2012 #5 Skrevet 24. mai 2012 Smugfestrøyker. Dvs at jeg kan ta meg en røyk eller to med noen venner, men gjør det aldri med andre. Synes egentlig at det er ganske pinlig, for jeg fremstår som litt av en helsefreak ellers. Men i noen settinger blir jeg bare revet med, iskald øl og røyk i kveldssola er jo faktisk godt...
SmellyCat Skrevet 24. mai 2012 #6 Skrevet 24. mai 2012 Ja, desverre. Klarer ikke gi helt opp festrøykingen, selv om jeg har sluttet helt å røyke for flere år siden. Imidlertid er det slik som flere sier over her, jeg fester ikke så mye etter at jeg fikk barn, så det blir noen ganger i året. Litt mer om sommeren
Førstemann Skrevet 24. mai 2012 #7 Skrevet 24. mai 2012 Jepp, festrøyker. Har gjort det i ca 5 år nå, sluttet for 7 år siden og begynte å festrøyke etter et par år. Og når mannen er på jobbreise som nå og det er varmt i kveldssola, koser jeg meg med ett glass hvitvin og en røyk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå