Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Var på føden i uke 30 med premature rier som heldigvis stoppet:) Nå er jeg fullgåtte 34 uker, og LITT mindre bekymret om noe skulle skje. Så av ren nysgjerrighet, noen som har født naturlig mellom uke 34 og 37? Hvordan gikk det med deg og barnet?
Augustspire<3 Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 Jeg fikk tvillinger 34+5 og det gikk veldig fint med både meg og barna Masse lykke til!
iblm Skrevet 24. mai 2012 #3 Skrevet 24. mai 2012 Jepp, fødte i uke 34 + 4, frisk gutt som alt har gått kjempe bra med.
Nimas Skrevet 24. mai 2012 #4 Skrevet 24. mai 2012 Fikk min sønn uke 34+4, det gikk helt fint Føltes veldig kaotisk mens det sto på, men masse flinke folk som følger opp deg og barnet. Han hadde gulsott, og var litt sugesvak, amminga var kronglete for oss, men fikk ammet i 4mnd. Han fikk ett virus mens vi var på sykehuset, men også det gikk veldig bra, fikk være på sykehuset til han var feberfri. Vi fikk en kolikkbaby, (3månderskolikk) da skal det hos premature legges til antall uker de er fortidlig født så hos oss sto det på i 4,5mnd. Han hadde også navlebrokk, og stor lyskebrokk som måtte opereres når han var 3mnd. Kombinasjonen lyskebrokk og kolikk var ikke grei. Han er nå verdens mest herlige og fornøyde kar. Fra uke 34 kan en jo senke skuldrene litt, men håper han holder seg inni der så lenge han skal Masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #5 Skrevet 24. mai 2012 Var nesten 37 fullgåtte uker da jeg fødte, så de regnet egentlig ikke barnet som prematurt selv om det var noen dager til jeg rundet 37 uker. Ungen fikk litt gulsott og måtte i lyskasse, noe som er helt vanlig når de kommer før tiden, men ellers var hun fiks ferdig og ingen problemer
Linerlen og pipipen Skrevet 24. mai 2012 #6 Skrevet 24. mai 2012 36 uker, og vi fikk litt startvansker. Gutten vår var fin i størrelse men var veldig slapp og litt gul. Han måtte overvåkes fordi han ikke orket å spise og hadde litt dårlig blodsukkernivå. Vi var visst litt uheldige da, de sa at de aller fleste klarte seg bedre enn det i uke 36.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #7 Skrevet 24. mai 2012 Fødte i uke 36 og 4 dager.Det gikk kjempefint.Hadde ikke orket å være gravid 1 time lenger ,så var kjempeglad han kom før. Han var 3854 g og 50 cm lang.Jeg grøsser med tanke på at jeg kunne gått 14 dager over,da hadde han blitt stor..
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #8 Skrevet 24. mai 2012 Jeg fødte også i uke 36.Vannet gikk, men fikk aldri mer enn 6 mnd åpning så endte i ks.Alt bra med baby,han var en kraftig tass. Fikk kolikk etter 3 uker og det viste seg at han hadde vannbrokk.Aner ikke om det har noe å si fordi han ble født for tidlig.
<3tresmå<3 Skrevet 24. mai 2012 #9 Skrevet 24. mai 2012 Tusen takk for svar:-) To små uker til, og 36 uker har gått, det er neste "mål" Håper å kunne gå enda lengre og, men det føles helt klart tryggere å ha kommet så langt som nå, tross alt:) HI
Junifrue Skrevet 24. mai 2012 #10 Skrevet 24. mai 2012 Jeg var vel akkurat kommet i uke 37, kun noen få timer minien var ute. Alt gikk helt fint, hun var 2898 g og 50 cm. Vi reiste hjem etter 1,5 døgn
kaklemor Skrevet 24. mai 2012 #11 Skrevet 24. mai 2012 Jeg fødte når jeg var 36+6, og alt var bra her Dro hjem etter 3dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå