Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #3 Skrevet 24. mai 2012 Tja, hva med når baby er tørst? Nei, jeg skjønner at det kanskje er alder du tenker på? Jeg begynte å gi min vann da han var 3 mnd.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #4 Skrevet 24. mai 2012 Jeg ga vann da hun var rundt 2 måneder. Kokte vannet først, så avkjølte det, ikke så det ble kaldt, men litt kaldere enn romtemp.
Gjest peacock Skrevet 24. mai 2012 #5 Skrevet 24. mai 2012 Du kan gi vann når du vil, men du må koke det først om babyen er under 4 mnd gammel. Husk bare å bruke kaldt vann, varmt vann fra kranen kan inneholde avleiringer og bakterier. Vi begynte med vann når han begynte med smaksprøver, da fikk han leke med tutekoppen :-) Viktig å få i de små nok veske nå som det er så varmt! :-)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #6 Skrevet 24. mai 2012 Det var alder jeg tenkte på ja. Han er 3 mnd om en uke, og det er jo så sinnsykt varmt, så da begynner jeg å gi litt vann nå
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2012 #7 Skrevet 24. mai 2012 Bare husk at de små kan få mageknip av kald drikke, magesekken er ikke vant til å ta imot veldig kalde ting og de kan få knip. La vannet ha litt lunk, være romtemperert.
Gullunger Skrevet 24. mai 2012 #8 Skrevet 24. mai 2012 Mine tre unger har vært kjempeglad i te i sommervarmen. Lag f.eks. ammete eller kamillete, og la den bli lunken. De synes det var kjempegodt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå