Gå til innhold

Hvilke, hvordan...KORSN!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, er i fra nord og fikk flere reaksjoner på at jeg skrev hvordan istede for hvilke. Uansett hvor mye jeg tenker så klarer jeg ikke å få hvilke til å bli rett. Det høres ut som en søring. Jeg sier alltid "korsn" og jeg har aldri brukt hvilke, og det kommer jeg ALDRI til å gjøre heller...

Sikkert stokk dum som ikke forstår forskjellen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, sikkert stokk dum! Særlig når du må lage en egen tråd dette. Men fortsett med "hvordan", du...det feil. På din dialekt heter det sikkert korsn...men på bokmål som du faktisk skriver innlegget ditt på er det veeeeldig feil.

Skrevet

Kanskje ikke stokk dum, men norsk grammatikk kan du ikke!

Skrevet

Hvorfor i all verden skal folk henge seg opp i hva du skrev?

Og i tillegg fortsette å kritisere deg her inne?

 

Drit i de pirkete kjærringene som kun kommenteren på forumene her for å rakke ned og for å kritisere..

 

Dom som sier at je er dom, dom er domme dom!

Skrevet

Dette begynner faktisk å bli underholdende!:)

 

Nå som det nærmer seg sommer, hvem is er favoritten deres?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...