Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Barnet mitt som går i 1.klasse pleier å legge seg 19.30 og sovner som regel innen kl 20. Da er hun våken og utvilt når vi står opp kl 6.30. Men nå om dagene sliter hun med å sove. Hun kan bli liggende til 22.30 å glo. Og da bli hun såklart kjempetrøtt og vanskelig å få opp på morgenen. Jeg tenkte at hun kanskje skulle få være oppe litt lenger slik som de andre barna i området. Har latt henne være ute til kl 20 og hun har da vært i seng rett før kl 21 og tenkt at da sovnet hun sikkert med en gang. Men det gjør hun altså ikke. Hun sier at hun ikke får sove fordi hun er våken, men jeg ser jo at hun er trøtt, men hadde det vært opp til henne så hadde hun vært ute å lekt til lagt på kvelden.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 Persienner? Mange som sliter med å sove når det er så lyst ute.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #4 Skrevet 23. mai 2012 Persienner? Mange som sliter med å sove når det er så lyst ute. Vi har persienner men det blir alikevel ikke skikkelig mørkt så tidlig som kl 20. Huff, hun er bare så trøtt på morgenen og det skjønner jeg. H.I
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. mai 2012 #5 Skrevet 24. mai 2012 Storesøster på 7 år ligger også lenge før hun sovner om kvelden. Igår ble kl langt over 22 fordi hun har fått litt soleksem og det klødde og svei. Jeg smørte nok en gang litt over kl.22 og da sovnet hun endelig stakkar. Lillebror på 4 1/2 er så utslått at han sovner, selv om det er litt senere enn til vanlig. Vi har soltette gardiner, men pga varmen må vi nesten ha vinduene oppe og da kommer det lys inn når trekken rusker i rullegardinene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå