*KlaraKu* Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Ligger her i kveldinga å drømmer om en storesøster eller storebror til vesla. så da begynte jeg å tenke på navn, men har ingen navn jeg har forelsket meg i. så da lurte jeg på om noen vil hjelpe meg med noen navn på "drømme" babyen min. vil ikke ha noen alla topp 10 navn. gjerne noen uvanelige navn.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Skal du adoptere et barn som er eldre enn det barnet du har fra før av? Er eneste logiske forklaring jeg finner til at du drømmer om en storesøster/storebror til babyen din. For vanligvis er det vel motsatt, at man drømmer om en lillesøster/lillebror til barnet sitt
Himmel og hav Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 Aviaya er et flott navn på en drømmebaby Det er grønlandsk og betyr "alles venn".
*KlaraKu* Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2012 Haha, helt riktig. Jeg er nok litt trøtt her jeg ligger å. Mente selvfølgelig lillesøster/lillebror
Gjest Kira med en av hver Skrevet 23. mai 2012 #5 Skrevet 23. mai 2012 Ikke sånn veldig uvanlig navn, men jeg har falt helt for Wilmer. Dessverre gjorde ikke mannen det
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. mai 2012 #7 Skrevet 23. mai 2012 (endret) Haha, helt riktig. Jeg er nok litt trøtt her jeg ligger å. Mente selvfølgelig lillesøster/lillebror Hahaha :-D Da ga hele innlegget mening Liker *himmel og hav* sitt forslag Gutt: Brand Sakarias Tinius Igor Eimar Jente: Cordelia Tomine Emeline Saga Villemo Iris Irmelin Alle navnene her sto på lista mi, men de fleste ble strøket ut av samboeren :-p hehe Endret 23. mai 2012 av <3Barn&Engler<3
*KlaraKu* Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #9 Skrevet 24. mai 2012 Haha, helt riktig. Jeg er nok litt trøtt her jeg ligger å. Mente selvfølgelig lillesøster/lillebror Hahaha :-D Da ga hele innlegget mening Liker *himmel og hav* sitt forslag Gutt: Brand Sakarias Tinius Igor Eimar Jente: Cordelia Tomine Emeline Saga Villemo Iris Irmelin Alle navnene her sto på lista mi, men de fleste ble strøket ut av samboeren :-p hehe fler av de navnene hadde jeg i tanken med første, men samme problem som deg, Gubben i huset lurte på i alle dager om man kan kalle det navn og at det ikke var bikkje vi skulle ha. hehe han er noe mer tradidjonell. :-( men mange fine forslag pgså som jeg ikke har hørt før :-) men nestemann håper jeg at jeg å kunne overtale han til at noen sjeldene navn er fine :-)
*KlaraKu* Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #10 Skrevet 24. mai 2012 Ferdinand, Lauritz eller Gustav Kanutte Gustav heter hunden våres så det kunne blitt litt forvirrende, hehe men lauritz var et koselig navn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå