Gå til innhold

barbere leggene, men hva med lårene ???

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har kjempelyse hår på både legger og lår, på lårene er de svært korte, litt "dun-aktig" hvis dere skjønner. Sånn som man har ellers på kroppen. Det plager meg ikke, men nå som sola begynner å titte fram er det mer synlig. Jeg tør ikke barbere i frykt for at det kommer stive sorte hår ut.

Noen som har tips? Barberer dere lårene, eller lar dere de være som de er ? Ønsker selvfølgelig svar fra andre med "dun" på kroppen ;)

Endret av håpefull<3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lar være.. Har for det meste lyse hår, noen svarte innimellom. Men jeg har ikke mye hår der da, så det syns ikke særlig.

Vokser de en gang, hårene ble ikke mørke når de kom ut igjen :)

Skrevet

Jeg barberer ikke lårene, bare leggene. Har også dunete hår, men de får bare være... :P

Skrevet

Kommer alltid fram til at det bare får være slik, men de synes så godt i sollyset :P hva med å epilere ?

Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Har aldri barbert låra, bare leggene :P liker dunet på låra jeg. Synes ikke uansett for det er så lyst og kort :P

Skrevet

Jeg epilerte leggene engang, fader så vondt det gjorde :P ser for meg at lårene er verre!

Skrevet

Jeg har svarte hår på lårene, så barberer, men jeg råder deg til å la være hvis du har lyse, dunete hår!! Det er et herk å ha stikkete lår.. tro meg!

Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet

Jeg barberer lårene innimellom. Det er mer dun-aktig som du beskriver det, så ikke så ofte jeg gidder :) Men det som vokser ut igjen hos meg er ikke noe særlig annerledes enn det som var der fra før.

Skrevet

Jeg har PCOS og med det så kom også mørke hår på låra ( og legga da).. så jeg vokser ca hver 4 uke.. vondt første par gangene, men man blir vant med det. :) legga barberer jeg selv.. men låra vokses..

Skrevet

Jeg epilerte leggene engang, fader så vondt det gjorde :P ser for meg at lårene er verre!

Jeg er vant til å epilere leggene, gjør ikke vondt lenger ;) men tipper lårene hadde vært vonde å epilere :P

Skrevet

Jeg barberer lårene innimellom. Det er mer dun-aktig som du beskriver det, så ikke så ofte jeg gidder :) Men det som vokser ut igjen hos meg er ikke noe særlig annerledes enn det som var der fra før.

ok:) godt å høre de ikke blir lange, sorte og stive. På reklamen barberer de jo langt oppover lårene, så har lurt litt på det, hehe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...