Gå til innhold

Svindel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg selger på finn, å Nigeria blir nevnt i mailen tenker jeg svindel. Hva tror dere:

Fikk en mld. på tlf. Min i dag, på norsk. Det var ikke noe nummer, men det sto dr.supermann (eller noe slikt). Der sto det at hun var int. i det jeg skulle selge, men om jeg kunne svare via mailen hennes. Det var en Yahoo konto, med norskt navn. Så keg mistenkte ikke noe.

Svarte, å så dukket denne mailen opp. Nå begynner jeg å lure..

Thanks for your mail and sorry for replying in English. I just wanna let you know i'm buying it for my daughter for her upcoming event in Nigeria, due to my disability in person, i could not meet up so i really need a quick reply from you as i will add enough money for the shipping and handling to it as i will be paying instantly through PayPal if you can end the listing asap.you can go to www.paypal.no and easily sign up for a  personal account since it's free,I want your honesty in return to my faithfulness to you during this transaction.Your immediate response is really appreciated need your reply soon, Thank you just let me know asap. Have a nice day. P.S Few more photos will be appreciated as well..

Cheers

Jeg har skrevet tilbake at jeg dessverre ikke sender varen. Håper ikke jeg hører noe mer. Skal jeg bare overse da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Mest sannsynlig svindel. Ikke svar noe mer

Skrevet

Ren svindel. Broren min var utsatt før noe av det samme. Ikke svar mer

!!!

Skrevet

Jepp, svindel.

Skrevet

Regna med det.

Æsj det er så ekkelt.. Men skjønner de ikke at det lyser lureri lang vei!!

HI

Skrevet

Det er overraskende mange som går på sånt! For noen mnd siden var det ei stakkars jente som sto frem i avisa her. Hun skulle selge en bil til under 20 000,- og endte fader meg med å betale ca 20 000 kr i shippingkostnader for en som angivelig ville kjøpe bilen og frakte den til England. De pengene så hun selvsagt ikke igjen. Tenk at folk er så naive. (Og hadde jeg vært det, så hadde jeg hvertfall ikke stått frem i avisa for å vise alle hvor dum jeg er).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...