dorri Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Herregud jeg er helt imponert jeg. Så mye flott i babyboxene. Var å hentet fra Kiwi, apotek 1 og vitus apotek idag. Masse fint!!!! Så hvis ikke du har registert deg enda, så anbefaler jeg det på det sterkeste:-) nå skal jeg sette alt i skapene og tusle litt til babyen som kommer om tre uker:-)
Tieran Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Gleder meg til å se i de selv Men er det noe poeng i å registrere seg enda da? For jeg får vel ingen før fødselen er nær forestående? Jeg er bare 5 uker på vei
dorri Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2012 Gleder meg til å se i de selv Men er det noe poeng i å registrere seg enda da? For jeg får vel ingen før fødselen er nær forestående? Jeg er bare 5 uker på vei He he ja da er det jo litt tidlig kanskje:-) kan jo vente til det nærmer seg litt mer. Men en ting er helt klart, det er masse å glede seg til:-)
Gjest Prinsesse x 2 Skrevet 23. mai 2012 #5 Skrevet 23. mai 2012 Jeg er 36 uker nå og har ikke fått noen :/ er det normalt eller? Kan ikke huske de kom så sent sist:)
Tieran Skrevet 24. mai 2012 #6 Skrevet 24. mai 2012 Er det ikke slik at du må hente de selv da? Eller er det jeg som har missforstått?
Mamma til tre gutter Skrevet 24. mai 2012 #7 Skrevet 24. mai 2012 apoteke sine må man jo melde seg inn på sjølv, så får man en mail der man skriver den ut for så å gå å hente den på apotekene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå