Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 skal feire bursdag til 9 åringen og lurer på hvor lenge bursdagen skal vare:)Hva er vanlig nå til dags?Jeg sier tre timer, mens mannen sier 2:P
Gjest sug lut Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 To timer holder lenge, og de bør være rimelig stramt regisserte - da blir det bra for alle og du blir ikke gærn selv heller. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #4 Skrevet 23. mai 2012 Jeg har en 8-åring og en 11-åring, selskapene de går i (og har selv) varer som regel 2,5 time. 2 timer blir akkurat litt snaut og 3 timer for lenge..
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 23. mai 2012 #7 Skrevet 23. mai 2012 Jeg synes 2 timer er for kort. Helt grei tid for de minste, men når de blir eldre er det greit at de rekker å leke litt.
Gjest sug lut Skrevet 23. mai 2012 #8 Skrevet 23. mai 2012 Jeg synes 2 timer er for kort. Helt grei tid for de minste, men når de blir eldre er det greit at de rekker å leke litt. Joa - men det utarter voldsomt fort og vil du unngå at huset blir snudd på hodet, noen gråter og noen stenger seg inne på rommet fordi de skal ha hemmeligheter så er to timer max. Uansett kjønn (jenter er bare verre på hemmelighet-greia).
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 23. mai 2012 #10 Skrevet 23. mai 2012 (endret) Jeg synes 2 timer er for kort. Helt grei tid for de minste, men når de blir eldre er det greit at de rekker å leke litt. Joa - men det utarter voldsomt fort og vil du unngå at huset blir snudd på hodet, noen gråter og noen stenger seg inne på rommet fordi de skal ha hemmeligheter så er to timer max. Uansett kjønn (jenter er bare verre på hemmelighet-greia). Jeg skjønner hva du mener, men jeg har en annen erfaring:) Da eldste her feiret 8-årsdagen sin i april var 3 timer helt fint. Men det kommer selvfølgelig an på hvor mange som er bedt osv. Her var de 17 jenter + lillebror.. Den første halvtimen gikk med til å vente til alle hadde kommet, og ha flasketuten peker på for å åpne alle gavene. Så skal de spise mat, spise kake, samles for å ha diverse/eventuelle arrangerte leker, og kanskje leke litt på egenhånd:) Tiden flyr, synes vi. Vi hadde forresten natursti. Delte ut diplom + en liten gave til alle på slutten. I fjor hadde vi 2 timer, og da ble fok hentet før alle var ferdige med kakespisingen;) Endret 23. mai 2012 av stinen ♀ ♂ ♂
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. mai 2012 #12 Skrevet 24. mai 2012 Vi hadde 2 1/2 time. Det var akkurat litt lenge, men synes kanskje 2 timer hadde blitt litt snaut. Først ventet vi på at alle skulle komme. Da var 15 min gått faktisk. Så var det mat, kake/is/gele og synging. En pause med lek, danselek, fiske etter godteri. Det tok tid når bare en og en skulle fiske (kjøper nok minst 1 stang til om det blir aktuelt neste gang hehe). Så spiste de godteri og lekte. Så var tiden der. Dette var en 7 årsdag. Tar nok 2 1/2 time neste gang også :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå