Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Å endelig få jobbe med det jeg er utdanna som! Har lett etter jobb i 3 år og endelig fått napp! Begynner med sommerjobb neste fredag og fra august kan det hende jeg får 50% stillig. Jippi! Var der igår for å øve på systemene og skal øve litt i morgen og, men kommer nok til å spørre mye i starten HERLIG!
Gjest sug lut Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Gratulerer, utrolig deilig å ikke ha "ventejobber" lenger og faktisk få bruke utdannelsen sin. Krysser fingre for at du får fast jobb!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 Takk Har hele tiden lett mens jeg har vært på Rema og Narvesen osv. Endelig slipper jeg å gå tilbake dit. Krysser alle fingre og tær for fast jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå