Gå til innhold

Det er så deilig!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Å endelig få jobbe med det jeg er utdanna som! Har lett etter jobb i 3 år og endelig fått napp! Begynner med sommerjobb neste fredag og fra august kan det hende jeg får 50% stillig. Jippi!

Var der igår for å øve på systemene og skal øve litt i morgen og, men kommer nok til å spørre mye i starten :P

 

HERLIG! :D

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Gratulerer, utrolig deilig å ikke ha "ventejobber" lenger og faktisk få bruke utdannelsen sin. Krysser fingre for at du får fast jobb!

Skrevet

Takk :D Har hele tiden lett mens jeg har vært på Rema og Narvesen osv. Endelig slipper jeg å gå tilbake dit.

Krysser alle fingre og tær for fast jobb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...