Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Eller leketepper heter det kanskje , med litt spennende ting på ? Tenker ikke på babygym men litt stort teppe lissom
BareMas Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 På kremmerhuset hadde de noen store, fine en gang. Kjøpte slike i barselgave til venninner som hadde fått små, for de kosta ikke mer enn 300kr eller noe sånt. Litt usikker på om de har de enda
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 På kremmerhuset hadde de noen store, fine en gang. Kjøpte slike i barselgave til venninner som hadde fått små, for de kosta ikke mer enn 300kr eller noe sånt. Litt usikker på om de har de enda Takk ,der har jeg ikke sett =)
Tingenes Herre Skrevet 23. mai 2012 #4 Skrevet 23. mai 2012 Sjekk på Sprell! Mener de har mange fine tepper der. Ellers vet jeg at princess har noen billige og fine.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #5 Skrevet 23. mai 2012 Sjekk på Sprell! Mener de har mange fine tepper der. Ellers vet jeg at princess har noen billige og fine. Flott skal se med en gang på nett =)
Madolyn Skrevet 23. mai 2012 #6 Skrevet 23. mai 2012 Puslespillmatta du får kjøpt på Nille er utrulig bra, og så ganske billig også 150 kroner tror jeg. Lettere for babyen å etterhvert komme seg opp i krabbestilling pga det rue underlaget, også er skumgummien (nesten 2 cm tykk) herlig å tygge på for kløende gommer <3 Vi var veldig fornøyde med vår!
desemberbarn12 Skrevet 23. mai 2012 #7 Skrevet 23. mai 2012 ikea har ett som eg har kjøpt til mine tantebarn. Veldig spennande, speil, knitre ting ++
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #8 Skrevet 23. mai 2012 ikea har ett som eg har kjøpt til mine tantebarn. Veldig spennande, speil, knitre ting ++ JA jippi det var sånn jeg tenkte på ! Med litt spennende for babyen på ! Tusen takk =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå