Gå til innhold

Noen tips til fine krabbetepper`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller leketepper heter det kanskje , med litt spennende ting på ? Tenker ikke på babygym men litt stort teppe lissom

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På kremmerhuset hadde de noen store, fine en gang. Kjøpte slike i barselgave til venninner som hadde fått små, for de kosta ikke mer enn 300kr eller noe sånt. Litt usikker på om de har de enda

Skrevet

På kremmerhuset hadde de noen store, fine en gang. Kjøpte slike i barselgave til venninner som hadde fått små, for de kosta ikke mer enn 300kr eller noe sånt. Litt usikker på om de har de enda

Takk ,der har jeg ikke sett =)

Skrevet

Sjekk på Sprell! Mener de har mange fine tepper der. Ellers vet jeg at princess har noen billige og fine.

Skrevet

Sjekk på Sprell! Mener de har mange fine tepper der. Ellers vet jeg at princess har noen billige og fine.

Flott skal se med en gang på nett =)

Skrevet

Puslespillmatta du får kjøpt på Nille er utrulig bra, og så ganske billig også :) 150 kroner tror jeg. Lettere for babyen å etterhvert komme seg opp i krabbestilling pga det rue underlaget, også er skumgummien (nesten 2 cm tykk) herlig å tygge på for kløende gommer <3 Vi var veldig fornøyde med vår!

Skrevet

ikea har ett som eg har kjøpt til mine tantebarn. Veldig spennande, speil, knitre ting ++

Skrevet

ikea har ett som eg har kjøpt til mine tantebarn. Veldig spennande, speil, knitre ting ++

JA jippi det var sånn jeg tenkte på ! Med litt spennende for babyen på ! Tusen takk =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...