Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Hvor mye betalte du? Var det vondt? Er det noen som helst mulighet for å få dekket noe når det ikke er vondt? Har MYE og stygge knuter på begge bena.. jeg er bare i 20- årene og dette plager meg virkelig!! Går aldri med kjoler eller noe uten strømpebukse annet enn i syden hvor jeg ikke kjenner noen (og det bare er mann og barn med..)
lisa2 Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Jeg har gjort det. Jeg hadde to store åreknuter på hvert bein og opererte de bort for to år siden. Det kostet 30 000kr for begge beina. Det er ikke vondt. Du får valium før de begynner så du er avslappet. Så setter de lokalbedøvelse i beina, det kan svi litt, men er ikke vondt. Under operasjonen kan du kjenne at de holder på, men hvis det er ubehagelig, setter de mer bedøvelse. Etterpå var det ikke vondt i det hele tatt. Var hjemme i to dager etterpå fordi jeg har en veldig aktiv jobb. Jobber du på kontor, kan du gå på jobb dagen etter. Du får ikke sykmelding, det trenger du ikke. Desverre får du ikke dekt noe, men det er verdt de 30 000kr synes jeg. Det er ingen arr og du kan ikke se at det har vœrt åreknuter der. Bare spør hvis du lurer på noe. Jeg ville gjort det igjen.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 Takk for svar! Bortsett fra prisen hørtes det jo veldig ok ut:) Men kan man ta laser om sommeren eller bør man vente til høsten igjen?
lisa2 Skrevet 23. mai 2012 #4 Skrevet 23. mai 2012 Jeg gjorde det i mai og akkurat da var det veldig fint vœr, og det var jo litt dumt i og med at man bør bruke støttestrømper i to uker etter operasjonen. Men etter det er det fritt frem, men du bør bruke høy solfaktor det første året. Jeg reiste tre uker til frankrike da i juli og det ble ingen arr fordet. De må stikke flere steder nedover beinet for å ta ut åren og det blir bittesmå sår, men de synes ikke nå hos meg. Spar penger og gjør det. Du kommer ikke til å angre. Jeg syntes livet er for kort til å gå å skjemmes over stygge årer på beina. Jeg var 32år når jeg gjorde det. Nå nyter jeg finvœret med skjørt og shorts.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå