Gå til innhold

Ser virkelig modellene slik ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre ja. De bruker jo tenåringer til å gå på catwalken fordi de ikke har utviklet former enda og ser veldig tynne ut.

Det står jo også at str. de bruker p åcatwalken er 32-34. Det er jo ganske små str. Spesielt for modeller som også helst ikke akkurat skal være 1.60 høy..

Skrevet

Dette er ikke vanlig. Når slike modeller blir brukt blir det bråk og skriverier. Som feks artikkelen over.

Skrevet

Fatter ikke at moteindustrien blir så elsket.

Den er jo definisjonen av sladder, arroganse, elendighet og undertrykkelse.

Skrevet

Om det er noen trøst så er det kun tenåringsjenter som ser opp til slike modeller. Kjenner ikke mange mannfolk som tenner på slikt, tror nok de fleste velger Megan Fox over noe slikt ;) Husk at catwalkmodeller er naturlig syltynne jenter uten matlyst, som røyker, spiser papir og doper seg for å holde vekta, slik at de kan kles opp av homofile designere verden over og få håret skamklipt og ihjelfarget flere ganger i uka på ulike fotooppdrag. Kan ikke si at jeg er misunnelig på et slikt rotløst liv, hvor kun 5 % får betalt nok til å leve av det.

Skrevet

Om det er noen trøst så er det kun tenåringsjenter som ser opp til slike modeller.

Jeg syns da det er ille nok. Hva mannfolk tenner på bryr meg midt i ræva. Dette er noe våre døtre om ti år begynner å se opp til og streve etter! Det er for meg ufattelig skremmende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...