LilleBamBam+EnTil Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Mitt lille gull på snart 2 år har vært hos barnelegen igjen. Full av røde prikker der hvor det er smurt og som er tildekket av tøy. Rennende røde øyne. Så legen sier at hun nok har en allergisk reaksjon på solkremen, kombinert med svette og lite luft. Så langt har jeg prøvd Cosmica, Vichy og Ambre Solaire. Nå prøver jeg La Roche....og dette begynner å bli en smule dyrt og frustrerende. Hvilken har dere best erfaring med?
Soveposen Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 Beklager, gikk litt fort her. Så ikke at du mente solkrem:) my bad!
LilleBamBam+EnTil Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2012 Hehehehe, har prøvd Exomega. Den er super. Men ræva solbeskyttelse gitt
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #5 Skrevet 23. mai 2012 Jeg har ikke barn med eksem, men har atopisk eksem selv. Jeg er kjempefornøyd med Cliniderm sine solkremer, er fornøyd med cliniderm i det hele tatt. Bruker ansiktsrens og ansiktskrem fra dem også (sensitive comfort). Men jeg er ikke sikker på om de lager solkremer til barn, de går kanskje ikke høyt nok i faktor?
n74 Skrevet 23. mai 2012 #6 Skrevet 23. mai 2012 Bare svarer fordi jeg har samme problem og ønsker å følge tråden:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå