Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har såååå lyst å dra på Metallica konserten i kveld! Samboer har en ekstra billett. Tenkte i grunn å ikke dra, men flere har sagt nå at det ikke skal være noe problem. Er i uke 33 :) Noen som har peil??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på konsert og kos deg :-)

Bare pass på å få i deg nok drikke i varmen og sett deg ned om du blir sliten.

Jeg har konserten i stua, så jeg skal kose meg med gratis konsert etter at barna er i seng :-)

Skrevet

Kooooos deg masse du, drikk vann og sitt om du blir sliten, ikkeno problem:-)

Skrevet

Jeg skulle egentlig. Er i uke 30. Dessverre satte en syk datter en stopper for det :( Jeg hadde absolutt dratt hvis jeg kunne!

Skrevet

Jeg skulle egentlig. Er i uke 30. Dessverre satte en syk datter en stopper for det :( Jeg hadde absolutt dratt hvis jeg kunne!

Det var jo fryktelig kjedelig da!! God bedring til jenta di!

Jeg hadde hele tiden tenkt at det kanskje ikke var noe særlig for verken meg eller tuppa i magen, med tanke på støynivået og folk som dulter. Men planen blir å stille meg laaaangt bak :P

Tusen takk jenter!! :D *Happycat* :D

Skrevet

Det var jo fryktelig kjedelig da!! God bedring til jenta di!

Jeg hadde hele tiden tenkt at det kanskje ikke var noe særlig for verken meg eller tuppa i magen, med tanke på støynivået og folk som dulter. Men planen blir å stille meg laaaangt bak :P

Tusen takk jenter!! :D *Happycat* :D

Det var planen min også :) Går sikkert bra!

Skrevet

ÅÅÅÅ, jeg er sÅ misunnelig!!! Var knallbra sist de var pÅ Valle Hovin, ogsÅ det været som er i dag ogsÅ!! Hadde helt klart dratt selv hadde jeg vært i uke 33, men har termin pÅ fredag, sÅ da er det vel litt for risikabelt Å dra :P;) Kos deg masse i kveld!

Skrevet

Jeg er litt overtrøtt nå, men da jeg trykket meg inn her, trodde jeg at jeg skulle få lese om ei som hadde klart å bli gravid på en konsert. Skuffa! Ja, ja. :P

Skrevet

ÅÅÅÅ, jeg er sÅ misunnelig!!! Var knallbra sist de var pÅ Valle Hovin, ogsÅ det været som er i dag ogsÅ!! Hadde helt klart dratt selv hadde jeg vært i uke 33, men har termin pÅ fredag, sÅ da er det vel litt for risikabelt Å dra :P;) Kos deg masse i kveld!

Fikk ikke dratt sist de var her heller, sÅ nÅ hadde jeg jæ.... lyst!! :D SÅÅÅÅ glad her nÅ! Knall vær og knall musikk ;) Mangler bare at jeg kunne tatt en øl, men den skal jeg FINT klare meg uten! ;p hehe.. nam nam vann! Litt risky sÅ nær termin ja.. den ser jeg! Lykke til med fødsel snart da!! spennende! :D

Skrevet

Jeg er litt overtrøtt nå, men da jeg trykket meg inn her, trodde jeg at jeg skulle få lese om ei som hadde klart å bli gravid på en konsert. Skuffa! Ja, ja. tongue.png

Hahaha! Kunne vært! ;p beklager skuff``en ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...