Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 lar dere brillene ligge hjemme når dere skal på stranden?
Gjest April barn <3 Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Nei tar briller og etui med. Greit at barnet får mulighet til å se stranda.
Galskapens overhode Skrevet 23. mai 2012 #4 Skrevet 23. mai 2012 med styrke på +7,50 tar vi med brillene ja...
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 23. mai 2012 #5 Skrevet 23. mai 2012 brillene er alltid med, uansett hva vi skal. Men det hender vel at han tar de av akkurat når han bader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå