Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Noen som har positive erfaringer med cateringfirma i Trondheim ? Vil gjerne ha tips om noen som lager god mat og som ikke er altfor dyre (koldbord).
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 2 kokker... :-) Holder til på Valentinlyst.... Hadde de i bryllupet, veldig god mat og billig. Broren min og svigerinna skal bruke de i dåpen og de ble også brukt i konfirmasjonen til den yngste broren min. Anbefales.
Lillepromp blir storesøster Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 Skulle også foreslå 2 kokker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå