Mamma til tre gutter Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 hvordan var 3 barn i forhold til der to første?? er 3 mann en luring?? tid fødte dere i forhold til termin og kor lenge varte fødslene deres...?? Min første kom 5 dager før og brukte 8 timer min andre kom 2 dager etter og brukte 4 timer er så spent på 3 mann, har alt av modnings tegn osv, men er bare i uke 36... Tusen takk for dere som orker å svare i denne varmen..
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Min 3 var virkelig en luring ja. 16 dager over og etter 2 hjemsendinger kom hun. Jeg var nesten sur på henne 1 og 2 gikk som smurt. Nummer 4 og, når hun kom i siget.
Gjest Baby♡Lykke Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 NR.3 var en luring. kom en uke etter termin
mamma til 3 gullunger<3 Skrevet 23. mai 2012 #4 Skrevet 23. mai 2012 ja, nr 3 er absolutt en liten luring Han kom 5 dager etter termin, men hadde en kjempefin fødsel som varte i 2-3 timer. Riene var ikke så vonde - bare pustet meg igjennom dem. Det verste var pressingen =P nr 1 kom 8 dager før termin og nr 2 kom 1 dag før =)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #5 Skrevet 23. mai 2012 oh yes, jrg rakk bare akkurat savidt a komme i permisjon. Vannet gikk 20 dager for termin, forferdelig vondt og vanskelig helt til han endelig kom ut to dager senere. Det var ganske skuffende i grunnen siden fodsel nr 2 gikk sa kjapt og greit uten spesielt vonde rier (bortsett fra akkurat siste biten). Jeg tror ikke tredje var like ille som forste, men ikke langt der i fra.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #6 Skrevet 23. mai 2012 hvordan var 3 barn i forhold til der to første?? er 3 mann en luring?? tid fødte dere i forhold til termin og kor lenge varte fødslene deres...?? Min første kom 5 dager før og brukte 8 timer min andre kom 2 dager etter og brukte 4 timer er så spent på 3 mann, har alt av modnings tegn osv, men er bare i uke 36... Tusen takk for dere som orker å svare i denne varmen.. Min tredje var en luring. 1. - 14 dager over termin, 46 timer, 90 min press 2. - 16 dager over termin, 11 timer, 2 trykk 3. - 14 dager før termin, 3 timer, 3 trykk. De to eldste startet i tillegg med rier, mens tredje startet med vannavgang.
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 23. mai 2012 #7 Skrevet 23. mai 2012 Nr 3 var en luring ja... Nr 1 kom 5 dager over termin etter en 9 timers lang fødsel. Nr 2 kom 14 dager før termin etter 29 timers lang fødsel! Og nr 3 kom 5 uker før termin etter 1,45 timers lang fødsel... Hadde ikke helt sett for meg den, men nå koser vi oss hjemme :-)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #8 Skrevet 23. mai 2012 Nr 3 en luring her også. 10 dager over, lengste og verste fødsel....gla dt ikke var sånn med de to første...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #9 Skrevet 23. mai 2012 Her var fødsel nr tre den letteste for meg, varte kortest og skadet meg minst (får store barn). Jeg fødte på samme tid som med de andre, har fått fire barn ca 2 uker før termin.
Gjest Filifjonka Skrevet 23. mai 2012 #10 Skrevet 23. mai 2012 Mitt første barn kom på termin, fødselen tok 7 timer ca. Nr to kom en uke før termin, fødselen tok 3 timer. Nr tre: Der er jeg litt usikker når det gjelder termin. Vi fikk en menstermin, som stemte veldig bra med det jeg selv hadde regnet ut. På UL ble terminen utsatt med over tre uker. Barnet ble født en uke etter menstermin, to uker før UL-termin. Fødselen tok 1,5 timer. Jeg har hatt lette, raske fødsler. Og jordmor sa til meg da jeg gikk med nr tre at "nr tre er en luring" så jeg måtte ikke tro at det kom til å gå like fort eller fortere enn med nr to. Men for meg ble det nå slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå