Piipii Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Hei. Til dere som har sendt vogner, hvordan gjør dere det? Bruker dere norgespakke eller må man sende de på andre måter? Og vet dere hvor mye det koster?
Schrødingerkatta Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Jeg fikk tilsendt en simo i fjor høst, husker ikke hvilken type forsendelse avsender brukte men det kostet rundt 200-300 kr med posten.
Nirgal Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 Jeg sendte min vogn på tvers av landet nå i mars, ta egeneballert norgespakke, bruk søppelsekker/gråpapir/plast ol til å pakke vognen fint sammen, ha hjulene løse så du kan trille den, (posten dekker skader hvis det oppstår opp til 10000 btw) ta dne med på nærmeste postkontor, der veier de den og du betaler deretter, min veide bortimot 25 kg, (duovogn m/sportsdel) og mener å huske jeg betalte rundt 300 kr. den var på posten hjemme hos meg etter 3 dager. håper du får det til !!
Piipii Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2012 Jeg sendte min vogn på tvers av landet nå i mars, ta egeneballert norgespakke, bruk søppelsekker/gråpapir/plast ol til å pakke vognen fint sammen, ha hjulene løse så du kan trille den, (posten dekker skader hvis det oppstår opp til 10000 btw) ta dne med på nærmeste postkontor, der veier de den og du betaler deretter, min veide bortimot 25 kg, (duovogn m/sportsdel) og mener å huske jeg betalte rundt 300 kr. den var på posten hjemme hos meg etter 3 dager. håper du får det til !! Supert, tusen takk for svar:) Er jeg som er kjøperen, så ville bare høre hvordan det gjordes:) Var hvis litt problematisk for selger. Så vi får se hva som skjer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå