Gå til innhold

Vemodig å kvitte seg med babytingene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde bestemt oss for å få tre barn, og det har vi fått. Nå begynner minsten å vokse fra en del av babytingene. Så siden vi ikke skal ha flere barn, så må jeg vel begynne å kvitte meg med tingene. Men problemet er bare at jeg ikke klarer...Betyr dette at jeg ikke er ferdig med å få barn, og kanskje innerst inne ønsker meg ett til, eller føler alle det litt trist å kvitte seg med babytingene?

Videoannonse
Annonse
Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet (endret)

Jeg har bare ett barn, men jeg vil tro at det uansett er trist å kvitte seg med det man ikke lenger trenger, nar man har gode minner knyttet til det :) Kan alltid være litt vanskelig det som er "siste gang" på en måte, så lenge man har gode assosiasjoner med det, uansett hva det er.

Endret av lillemor og lillefrøken
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har to, og gleder meg til å få nr 3 så jeg kan kvitte meg med det jeg ikke lenger trenger :P Trenger plassen mer :) Tar selvsagt vare på ting som betyr noe, men resten forsvinner.

Nå har jeg en av hver, så jeg har ikke kvitta meg med noe tøy i håp om at jeg får bruk for det en vakker dag. Så når/om jeg blir gravid så er det sortering på høyt plan! :)

Men når jeg solgte vogna til minsten sto jeg å grein etterpå, haha!

Skrevet

har akkurat det samme "problemet"! Skal gi mine babyklær til en organisasjon som sender det til barnehjem eller familier som trenger dem sånn at det ikke blir så trist siden det er barn som ikke har så masse som får dem :)

Men skjønner hva du mener. Trist at jeg aldri skal kle på en til baby de fine små klærne :/ Får bare glede oss til barnebarn (hvis vi får da) som vi kan kjøpe klær og kle på ;)

( organisasjon heter varme små hjerter på facebook)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...