Gå til innhold

Vis meg din matoppskriftsbok/perm!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må lage orden i oppskriftene mine, og trenger ideer til noe jeg kan lage siden kreativiteten er totalt fraværende... Jeg vil gjerne se bilder;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen bilder. Har oppskriftene i en stor bok A4. Delt inn i kategorier.

Kjøtt

Vilt

Fisk

Fugl

Dessert

Kaker

Deiger

Og så er oppskriftene skrevet inn der de tilhører.

Har også notert hvem jeg har fått oppskriften av og om den er god eller ei, og hvor mange oppskriften passer til. Og hva som passer til i tilbehør.

Skrevet

Har bare en tykk innbundet skrivebok som jeg skriver i jeg, men jeg samler bare kakeoppskrifter da, alt annet av mat bare googler jeg opp en oppskrift på når jeg trenger det ;)

Skrevet

Jeg har mange forskjellige notatbøker som jeg enten skriver ned oppskriftene jeg finner på nettet i, eller klipper og limer inn oppskrifter som jeg finner i blader. Har ikke noe som helst orden på de, og liker det sånn :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Her har jeg en A4 perm med 10 skilleark, alle har sin skrift på seg:

1: Kjøtt

2: Ful

3: Fisk

4: Vilt

5: Pai/Pizza

6: Salater

7: Grillmat

8: Poteter/Ris

9: Saus og Dressing

10: Desert

Også har jeg en A4 perm til kaker, der er det delt opp etter sjokoladekake, ostekake, bløtkake, marsipankake, hurtigkaker, muffins osv.

Også har jeg egene A4 notatbøker til gjærbakst :) (siden jeg enda ikke har stort av det)

Synes det er kjekt med perm, siden man slipper klissing eller krekturlakk om man skriver feil, og man har plass til mer enn de bestemte sidene man har i bøkene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...