Mamma_til_2 Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Hva får dere i deres søte emå i denne varmen? har ei på 5år hun spiser kalde pølser og lompe og drikker saft. Men min på 6.5mnd vill liksom ikke ha noe annet enn mme! hun spiser 3 posoner grøt til vanlig!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Beklager, men dette var litt festlig. Denne varmen? I Norge? Hadde vi nå bodd i sørligere strøk så kanskje dette spm, men her.... Jaja, her spiser alle vanlig mat i varmen, men jeg ville kuttet ut et av grøtmåltidene og erstattet det m middag eller brød. La dem også drikke godt med vann!
Mamma_til_2 Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2012 ja her var 28 grader i skyggen i går og det skal bli varmere i dag!! hun minste vill ikke ha ortlig med middag eller brød enda hun bare smaker noen biter så er det nok!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #4 Skrevet 23. mai 2012 Første anonym her igjen. Like varmt her, gi vann. Matlysten kommer så ikke stress.
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. mai 2012 #5 Skrevet 23. mai 2012 Spiser ikke i varmen jeg heller, og ikke barna.... Spiser godt før det blir skikkelig varmt også går det i frukt og drikke frem til kvelden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå