Gå til innhold

MA, hvor fort ble du gravid igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en ma:( lurer på hvor fort dere som har hatt det ble gravide igjen?? Legen sa det burde gå en mens imellom, men hørt om de som blir gravide igjen to-tre uker etter ma....erfaringer???:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mistet1.mars 05(hadde så en mnd med vanlig syklus )regnet neste graviditet fra første dag siste mens01.mai 05 fødte gutt feb 06:)

Skrevet

Hadde en mnd med mensen som legen sa:)

Skrevet

Vi tok ikke hensyn til å vente, men allikevel gikkdet 6 mndr før vi ble gravide igjen....

Skrevet

Etter første ma hadde jeg to menstruasjoner før jeg ble gravid. Den Andre gangen gikk det 6 mndr, men det var et valg jeg gjorde fordi kroppen var sliten. Ma sommer 09, fødte gutt sommer 10, ma april 11 og har nå termin med ny gutt om to uker <3

Skrevet

Hadde MA sep 11, ble gravid igjen okt, så her gikk det litt fortere enn vi hadde tenkt, men alt har gått bra så langt :)

Skrevet

Jeg hadde en MA 26.mars. Fikk igjen mens 29.april og fant ut i går at jeg er gravid igjen :)

Skrevet

Det tok to måneder før jeg fikk mensen igjen, og når den endelig kom tilbake ventet vi den første syklusen før vi startet prøvingen, som vi fikk beskjed om av legen. Etter tre forsøk deretter satt spiren og alt har gått bra så langt - er 26 uker på vei nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...