Gå til innhold

Symptomer... er alle kvalme?


Minimikro

Anbefalte innlegg

Hvilke symptomer har dere? Er dere kvalme alle sammen?

 

Jeg begynner å kjenne at jeg er litt småbekymra, er ikke kvalm i det hele tatt lengre... Var litt i begynnelsen... Ellers av symptomer er jo at TR har holdt seg langt unna, pluss følelsen av at jeg har en liten stein i magen. Noe som strekker seg nedi der.. Min mor har født 5 barn, og vært i strålende form i alle svangerskapene... Kan dette ha noe med saken å gjøre? Uff... når alt er bra, så blir man jaggu bekymra da også... Men har jo hørt at det er et godt tegn at man er kvalm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er periodevis kvalm, og da er jeg skikkelig kvalm. Da er det så ille at jeg står og skjelver hele jeg..

Har litt vondt i puppa, har endel luft i magen, og sårt tannkjøtt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke kvalm (foreløpig), men jeg er litt små-uggen til tider.

I tillegg er jeg litt humørsyk, tar lett til tårene (noe jeg ellers sjelden/aldri gjør), såre og ømme pupper, samt har lagt på meg rundt livet.

 

Jeg har 2 barn fra før og føler ikke ting på samme måte som med mine to første, for meg så er det bekymringsfullt :o/

Men jeg har lest at det ikke er uvanlig at folk har flere like graviditeter for så å få en som er anderledes.

 

Jeg krysser fingrene for at det skal gå bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke spesielt kvalm. Har noen bølger med "uggenhet" på ettermiddagene men det går fort over. Verst hvis det er lenge siden jeg har spist. Greit å slippe kvalmen da!

 

Jeg er enig med Tieran over, har også to fra før og syns jeg har veldig lite symptomer denne gangen. Eller husker jeg kanskje bare feil....? Blir nesten også litt bekymret av mangelen på symptomer...har bestilt meg tidlig UL i uke 12, og det skal bli greit å se at det virkelig finnes liv der inne :-)

 

Er ny her forresten, termin 04.01 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spesielt kvalm jeg heller, mer litt uggen følelse av og til. akkurat som om jeg hadde drukket litt vel mye vin dagen før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig med Tieran over, har også to fra før og syns jeg har veldig lite symptomer denne gangen. Eller husker jeg kanskje bare feil....? Blir nesten også litt bekymret av mangelen på symptomer...har bestilt meg tidlig UL i uke 12, og det skal bli greit å se at det virkelig finnes liv der inne :-)

 

Er ny her forresten, termin 04.01 :-)

 

Velkommen :)

Tror nok jeg også må få bestilt meg tidlig UL, føler jeg må ha en bekreftelse av at alt står bra til med spiren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er definitvit kvalm! Kvalmen har kommet og gått litt, men de siste dagene er den der nesten konstant. Jeg har merkelig nok ikke kastet opp ennå, men føler at jeg er helt på kanten... særlig når jeg er sulten, og det er en dårlig kombinasjon. Jeg spiser mye mer enn vanlig for å holde kvalmen unna, så jeg må nok passe meg så jeg ikke eser ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bare vært litt uvel et par ganger, ellers har jeg lavt blodtrykk, har ømme pupper, ingen tr :) og ikke minst så stikker det nedentil, antar det er livmoren som vokser :) mange svake symptomer her alstå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+3 og har ikke vært kvalm eller uggen endåg.

 

ok, kvalmen kom i dag 7+1. ikke sånn kraftig, men er småkvalm og må spise ofte.. og det passer fint sammen med at jeg ikke klarer å gå på do ;) ser ut som jeg er 6 mnd på vei, sånn ca... så lenge jeg ikke blir spykvalm, er jeg fornøyd.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvalm, men om det er svangerskapskvalme eller om det er influensa og halsbetennelse som trigger det, aner jeg ikke. Pleier ikke være så kvalm med influensa, men tenker at det kanskje er mindre som skal til for å trigge i akkurat denne perioden, slik at det blir en negativ spiral.

 

Mensmurringene har også gitt seg, men kjenner noe stikking i mage og lyske.Ellers er det stort sett puppene og uteblitt mens som bekrefter. Føler meg overhodet ikke gravid, men jeg vet jo at jeg er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg venter brått nr 4 og finnes ikke kvalm. På de to første var jeg ikke en dag dårlig. På nr tre var jeg dårlig fra dag en og spydde i 8 måneder. Nå er jeg ikke det spøtt dårlig. Hadde en abort i januar da legene mente at kroppen var forsynt og ville ikke fått mer enn 10,5 mnd mellom de to siste. Under det svangerskapet spydde jeg i ett sett og alt forandret seg med en gang fostret var vekk. Nå er heldigvis kroppen igjen klar virker det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, litt opp og ned, har bare kastet opp 1 gangså langt, så veldig fornøyd med det (uke 8). Men jeg er supertrøtt og suuuur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har vært veldig kvalm og spydd siden ca uke 5. nå er jeg 7+4, har dessuten veldig ømme pupper. gjør vondt bare å kommee borti de. er også veldig humør syk. gråter veldig fort.

har et bar fra tidligere, og da hadde jeg ingen symptomer på graviditet i d heletatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt litt verre nå i uke 9. Nå er jeg litt småkvalm hele tiden men mest ille om morgen og kveld.. Innimellom veldig kvalm med brekninger.. Kunne telle på fingrene kvalmdagene i de 2 første svangerskapene.. men nå vart 2 uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo kanskje nevne at bekymringene mine var berettiga. Jeg mista i uke 8, men tror det hadde vært dødt inni der ei stund. HCG var i hvert fall ganske lav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo kanskje nevne at bekymringene mine var berettiga. Jeg mista i uke 8, men tror det hadde vært dødt inni der ei stund. HCG var i hvert fall ganske lav.

oh NO!

Ord blir fattige, men Kondolerer. Får prøve igjen. Uansett lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...