Gå til innhold

Mer bekymringer med andre graviditet enn første... Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner siden jeg fikk vite om denna så tidlig at det er så mange bekymringer og "ventetiden" på de trygge ukene er så lang... Er mer "redd" for å utsette spiren for noe, gjøre noe galt osv.... Også er det jo aldri garanti etter uke 12 heller og her inne ser man så mange aborter pga div.

Noen flere som syns at å vite tidlig er en byrde og lager altfor mange skumle tanker?

Misforstå meg rett altså tenker kjempe masse fint og gleder meg utrolig mye, men er så redd for å juble sikkelig i forhold til forrige gravidtet , altså mer bekymringer nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jer er gravid for 3 gang, tenker mer på denne gangen....om ungen er frisk. Alt så bra ut på ultralyden, så da håper jeg alt er bra.

Skrevet

Er gravid for 4. gang og er veldig bekymret :/

Har to barn og en SA bak meg, og er nervøs for at denne også skal ende i SA.

Tror det har litt med at jeg ikke _føler_ meg gravid denne gangen i motsetning til de to første gangene. Men jeg har flere symptomer, samt en knallsterk test.

Men jeg ønsker veldig dette barnet og håper at alt går bra, men det er dette med de bekymringene da...

Hm..kan hende det er fordi jeg er eldre denne gangen også ;)

Skrevet

Ja underlig det der, snodig at man blir det. Skjønner jo det ikke bare er meg her da:-P Samme her Tieran mer føler meg ikke gravid men ja også mer symptomer, men det er kanskje grunnet i at man vet hva man skal kjenne på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...