Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Lang historie kort: har barn sammen med en mann, vi er ikke sammen lengere. Han viser ikke mye intresse, å er mer ute å drikker enn han er sammen med barnet vårt...å han er hjemme annen hver månde pga jobb. Han drikker bort pengene som han skal overføre til meg i månden, å i fjor fant jeg ut at han har tatt amfetamin og ecstesy 3 ganger (som jeg vet om...han sier det er alt). Også ble han tatt for å ta amfet igjen for noen uker siden, å har vært på fylla i en månde i strekk, fullt av bilder på facebook. Bekymringsmeldinger til meg om at fyrn er på kjøre. Så fant jeg ut nå at han driver å røyker hasj...han vet ikke at jeg vet det enda. Å han sier hver gang at ting aldri skal skje igjen å at han skal bli en bedre person, men nå er jeg drit lei av å gi fyrn en sjangse til å forandre seg. Hva gjør jeg, burde jeg la han få ha barnet vårt?? jeg er helt utmattet av alt det her...
kaklemor Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Etter det du beskriver, og etter andres varsler om at han er ute å kjøre; nei- han bør ikke ha barnet. Om det er privat ordning med bidrag, så går du til nav og ordner bidragstrekk automatisk hver mnd. Lykke til, og du bør lukke øyene opp og kunne svare på dette selv; Han skal ikke ha barnet.
mammakatten Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 Kontakt nav og få bidraget gjennom dem. Ta kontakt med en advokat og forhør deg om hvordan du bør ta saken videre, for du må ikke bare nekte han samvær siden det kan straffe deg og barnet ditt senere hvis han går til sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå