Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 For ca.1måned siden ble det slutt mellom meg og eksen. Vi har vært samboere i 2 år og hatt det veldig fint sammen helt til han plutselig bare en dag sa at han ikke hadde følelser for meg lengre. Vi har hverken kranglet eller hatt det dårlig på noen som helst måte. Jeg ble selfølgelig helt sjokkert og knust. Bodde hos ei venninne inntil jeg fikk meg ny leilighet. Har fått flyttet ut en del av tingene mine, men har fortsatt mye igjen hos han. Nå i det siste er han bare sint og arg hver gang jeg snakker med han i tlf. Jeg har ringt noen ganger angående de tingene jeg har igjen hos han. Alt jeg spør om er bare mas ifølge han. Vi må da kunne greie å forholde oss til hverandre i det minste. Vi er tross alt voksne mennesker. I dag sendte jeg en sms til han der jeg lurte på om jeg kunne hente noen saker. Fikk da ett bilde tilbake av at han kysset en annen jente, med følgende tekst: jeg er over deg og driver på med ei ny. La meg være. What???hvem gjør sånt??? Er han fullstendig iskald?? Jeg er fortsatt i sjokk etter bruddet og kjenner at dette var det siste jeg trengte. Har det så vondt:-(
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 Ikke vis han at det sårer, svar han bare at du ikke har interesse av HAN, men av tingene dine som står hos han, og om han bare kan gi deg tid til å hente sakene dine, så er du enderlig ferdig med han også, siden du slipper å se han noe mer.. Så umoden som han er, så er du den heldige i situasjonen
Eme00 Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 Ja, skulle ønske jeg slapp å se han noe mere..kjenner jeg blir kvalm bare ved tanken. Hva med å bare si at han har funnet ei ny??neida..vi slenger med et bilde også. Forstår bare ikke hvordan det går an å gå fra å være en så snill og sympatisk fyr til en sånn iskald drittsekk. Føler plutselig jeg aldri har kjent han.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #4 Skrevet 23. mai 2012 Bildet beviser bare at han ikke er over deg og prøver å få deg sjalu. For en dust.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #5 Skrevet 23. mai 2012 Høres ut som han er usikker på avgjørelsen han har tatt, og bruker sinne mot deg til å prøve å bekrefte overfor seg selv at han har gjort rett. Tror det er ganske vanlig.
Eme00 Skrevet 23. mai 2012 #6 Skrevet 23. mai 2012 Synes heller det kan virke som om han er max over meg og har garantert følt på dette en stund mens vi var sammen..men han bare "glemte" å informere meg om situasjonen. Forstår bare ikke hva jeg har gjort for å fortjene det siste utfallet hans...Synes den var litt veeel drøy!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #7 Skrevet 23. mai 2012 Du skriver bare tilbake at du ikke spurte om hans sexliv, men om tingene dine. Ellers bør du få ut tingene dine fortest mulig før han kaster de.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #8 Skrevet 23. mai 2012 Alder pliz? Kan ikke være gamle karen. Ikke ofre en tåre til på han der!!!
mammakatten Skrevet 23. mai 2012 #9 Skrevet 23. mai 2012 Hent tingene dine og vis han at du har det fint nå, for det er den enkleste måten og trykke ned en drittsekk.
Eme00 Skrevet 23. mai 2012 #10 Skrevet 23. mai 2012 Han er 28 og jeg 30...men den mentale alderen hans er jeg blitt litt usikker på må jeg innrømme. Bare ikke vært borti lignende...
2 store = 2 små Skrevet 23. mai 2012 #11 Skrevet 23. mai 2012 Her er det to muligheter, enten som de skriver over å late som om du ikke bryr deg ( det er tøft nå, men du vil komme over dette, han fortjener deg uansett ikke!), eller du kan synke til hans nivå og sende ham et bilde av deg og en annen mann og skrive at du unner dere begge å komme dere videre, men at du fortsatt ønsker å hente det som er ditt.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #12 Skrevet 23. mai 2012 Med slik oppførsel vikke jeg nå pokker tatt igjen også jeg, du har ingen nære kompiser han ikke kjenner så godt (kompisser generelt) som du kanta bilde med; legg ved teksten "Var ikke deg jeg spurte om, men tingene mine" Eller gjør som de over her sier, svar han at du ikke spurte om hans sexliv, men om tingene dine, hva han bruker tid på nå, har du ingen interesse, du har trossalt gått videre du også. Så har du jo siste utvei: Stor tute, sende han meldinger om hvor sårende det bildet var, hulke etter sakene, og gi han "gleden" av å ha knust deg totalt. Tror nok jeg ville valgt A eller B her.. C gir han bare gleden av å ha "vunnet"
Gjest yrild Skrevet 23. mai 2012 #14 Skrevet 23. mai 2012 Han er bare en dust! Få noen til å hjelpe deg å hente ut alt du har i leiligheten og tenk på deg selv, gjør gode ting for deg selv :-)
Vimmel Skrevet 23. mai 2012 #15 Skrevet 23. mai 2012 Jeg hadde ganske enkelt spurt han: Anser du deg selv som min eiendom? Eller har du bare dysleksi? Jeg spurte etter SAKENE min som ligger hos deg. Hva du driver med er fullstendig likegyldig for meg!
valkyrien Skrevet 23. mai 2012 #16 Skrevet 23. mai 2012 Hvis ikke eksen min hadde fått ut sakene sine etter 1 mnd hadde jeg vært sur også...
Eme00 Skrevet 23. mai 2012 #17 Skrevet 23. mai 2012 Jeg har jo akkurat fått meg ny leilighet...er jo ikke gjort over natta i Oslo det heller. Er jo ikke akkurat som om jeg har plaget han på noen slags måte. Har som sagt heller ikke bodd der i mellomtiden. Så hvor skulle jeg gjort av alt midlertidig?flyttet alt inn til min venninne som bor på 35 m2?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #18 Skrevet 23. mai 2012 Du trenger ikke spørre han om du kan hente tingene dine, gi beskjed at du henter tingene iløpet av de neste 2-3 dagene, hvis høflig kan du spørre om det er tidspunkter det ikke passer, deretter stå utenfor døren med flyttebilen og venner som kan hjelpe til. Når du har fått ut tingene dine, smil og ønsk han lykke til videre. Ikke bry deg med å snakke med han for mye, det du trenger er å få ut tingene dine.
3 nøtter til Askepott Skrevet 23. mai 2012 #19 Skrevet 23. mai 2012 Svar hvertfall ikke på mld. Det kommer til å plage vettet av han. Eneste grunnen til han gjør dette er for å få deg sjalu og når han ikke klarer det, kommer han bare til å fortsette å prøve. Drit i han, finnes andre mannfolk og nå er sommeren her.
Eme00 Skrevet 23. mai 2012 #20 Skrevet 23. mai 2012 Jeg kommer uansett ikke til å svare på den meldinga jeg fikk...Har avtalt med ei venninne at vi drar til han rett etter helga for å hente resterende. Hadde det vært opp til meg, ville jeg aldri sett han igjen...Irriterende at jeg må sende han en melding igjen om noen dager for å avtale det med flyttinga. Håper bare han ikke er så barnslig at han ikke svarer eller nekter meg å komme. Ingenting sjokkerer meg mere.Blir kvalm bare av å tenke på han.
Bee&Alie Skrevet 23. mai 2012 #21 Skrevet 23. mai 2012 Sjokkert over alle rasshøla som finnes der ute... Det er bare å komme seg unna og holde seg unna. Det finnes greie gutter! Meeeen man skal kysse mange frosker..
Eeniemeenie Skrevet 23. mai 2012 #22 Skrevet 23. mai 2012 For ca.1måned siden ble det slutt mellom meg og eksen. Vi har vært samboere i 2 år og hatt det veldig fint sammen helt til han plutselig bare en dag sa at han ikke hadde følelser for meg lengre. Vi har hverken kranglet eller hatt det dårlig på noen som helst måte. Jeg ble selfølgelig helt sjokkert og knust. Bodde hos ei venninne inntil jeg fikk meg ny leilighet. Har fått flyttet ut en del av tingene mine, men har fortsatt mye igjen hos han. Nå i det siste er han bare sint og arg hver gang jeg snakker med han i tlf. Jeg har ringt noen ganger angående de tingene jeg har igjen hos han. Alt jeg spør om er bare mas ifølge han. Vi må da kunne greie å forholde oss til hverandre i det minste. Vi er tross alt voksne mennesker. I dag sendte jeg en sms til han der jeg lurte på om jeg kunne hente noen saker. Fikk da ett bilde tilbake av at han kysset en annen jente, med følgende tekst: jeg er over deg og driver på med ei ny. La meg være. What???hvem gjør sånt??? Er han fullstendig iskald?? Jeg er fortsatt i sjokk etter bruddet og kjenner at dette var det siste jeg trengte. Har det så vondt:-( Sikker på at det var HAN og ikke den dama som sendte det bildet? Hørtes ut som en typisk sint-på-eksen-til-typen ting å gjøre Nå bare prøver han å gjøre deg sjalu vettu! Få henta sakene dine fort som fy, og ta deg en skikkelig jentetur ut på byen i sommervarmen. Ikke lett med samlivsbrudd, but what doesnt kill you makes you stronger :-) Klem!!
Eme00 Skrevet 23. mai 2012 #23 Skrevet 23. mai 2012 Ja, hvem vet?! Sier jo litt om dama også egentlig...hvem gidder å involvere seg med en fyr som akkurat er kommet ut av et langvarig forhold. Vet det er mange som gjør det, men hadde iallfall vært uaktuelt fra min side. Spørs vel litt hva man er ute etter også..Bare det at hun stiller opp på et sånt bilde også er jo ganske så patetisk, men uansett er det jo han som er den største kronidioten oppi det her.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #24 Skrevet 23. mai 2012 Bare lurer jeg, men har dere barn sammen?
Eme00 Skrevet 23. mai 2012 #25 Skrevet 23. mai 2012 Nei, takk og pris!! Vi hadde faktisk planlagt at jeg skulle prøve å bli gravid etter sommeren. Han ville til med gifte seg nå i sommer, men det var etter min mening alt for tidlig. Bare merkelig hele greia synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå