Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 hvor lenge imellom? hvordan kjentes det ut som ? har hatt 4 styk nå. vondt og veldig stramt. Mens murringer. 5 - 8 min mellom .. Au
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 Kjennes ut som menssmerter,blir bare sterkere og sterkere etterhvert. Lykke til..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 Våknet på natten av at jeg hadde kraftige menssmerter og vondt i ryggen. De var ikke regelmessige, men tok seg til etterhvert. Ble bare vondere og vondere, men hjalp godt på med et varmt bad!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 Her startet det brått på 4 minutter mellom, og skikkerlig tak i mage/rygg, begge gangene.. Så min erfaring kan nok ikke hjelpe Men de fleste jeg har pratet med sier det startet som mensmurring for dem, det tok seg sakte opp i styrke.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 De siste har kommet med 7 min mellom. Jeg kjenner tydelig start og slutt, og det strammer noe grusomt i magen. Litt sånn ilende smerte. Kjenner det også i skambeinet og at det bretter seg bak mot ryggen. Kan dette være starten på noe? det er vondt, men det er ikke dødelig vondt.. enda. Er så usikker på når jeg skal ringe føden. har en liten en her hjemme også, og er så redd for bomtur til sykehuset!! fødte på 3 timer sist. så er litt redd det skal gå fortere nå. 20 min til sykehus
rosa og en blå Skrevet 22. mai 2012 #7 Skrevet 22. mai 2012 Ligger og lurer på det samme.. Har nå vondt i ryggen og kvalm. Stram mage, men ingenting er regelmessig. Magen føles myr mindre og baby er ganske aktiv.
kaklemor Skrevet 23. mai 2012 #8 Skrevet 23. mai 2012 Jeg hadde hatt maserier som man kaller det. Så var bare mensensmerter eller litt voksesmerter.. Når de ordentlige riene slo inn tenkte jeg ikke på at det var føderier.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #9 Skrevet 23. mai 2012 Våknet på natten av litt sterke mensenmurringer nederst på magen og ryggen. Var vel 15 min i mellom. De dabbet av for så å ta seg opp når vannet gikk på ettermiddagen samme dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå