rosa og en blå Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Er 36+6 kjenner liv, tror baby sitter i seteleie fortsatt, men har nå veldig kvalme når magen spenner seg. Fått hodepine i løpet av siste timen og småsvimmel (sikkert mest pga jeg er trøtt) men lurer på om kvalmen kan bety noe? Har lite lyst å ringe føden. Orker ikke dra dit nå egentlig
TPK Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Kvalme, hodepine og svimmelhet KAN være tegn på sv.skapsforgiftning! Ring Føden og hør. De vil sikkert måle blodtrykk o.l. for å utlukke det i alle fall.
rosa og en blå Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2012 Snakket med ei på føda idag. Fikk beskjed å ringe tilbake når vannet går. Og at det kan ta 4-5 uker. (tror jeg traff på ei sur ei)
Januarbaby2014 Skrevet 23. mai 2012 #4 Skrevet 23. mai 2012 Når jeg får noen veldig sterke kynnere så blir jeg også så kvalm at jeg nesten spyr. Vil tro at det er normalt... Det meste er jo normalt når man er gravid.
Mamma til tre gutter Skrevet 23. mai 2012 #5 Skrevet 23. mai 2012 ja eg og har det sånn trur det er helt vanlig... er i uke 36.. men den jordmore du snakka med burde du ha rapportert.. dette er jobben hennes og sånn prater man ikkje til gravide.. blir meget provosert av sånne folk... dei har jo verdens beste jobb også skal dei være sure og ekle mot bekymra gravide.. nei denne dama burde fått seg en ny jobb.. tenk om alle skulle være like sure og ekle i service jobber da hadde verden vert jævlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå