Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 No begynner jeg å bli rimelig frustrert etterhvert... Har en gutt på 4,5 år. Han sluttet med bleie når han var 3 år og 3 mnd(både dag og natt) og vi kan telle på en hånd de uhellene han har hatt om natten siden da. Men de siste 8 kveldene/nettene så har han tisset seg ut.. Han blir jo så klart helt knust, og vi kan jo ikke kjefte på han, for det er jo mens han sover det skjer Men no føler jeg at det er nok, og aner ikke hva vi kan gjøre med dette?? Er det noen som har gode råd??? Eventuelt noen som har en formening om hva det kan være som gjør at dette skjer?
Soleie m/3 gull :) Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 Og no skjedde det igjen, 2 gang i kveld Stakkers lille gutten min... Er det virkelig ingen av dere som har noen tips å komme med??
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 Sjekket han for mulig UVI? Jeg startet plutserlig å tisse på meg på kveld/natt i en alder av 7 år, var skikkelig flau. Mor tok meg med til legen etter to uker.. Viste seg at jeg hadde UVI, ingen tegn på at jeg hadde det ellers, kun ukontrolert tissing når jeg sov!
Soleie m/3 gull :) Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 Hmm, kanskje jeg skal kontakte legen i morgen da?? Må man sjekke det med urinprøve, eller finnes det andre måter?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 Hmm, kanskje jeg skal kontakte legen i morgen da?? Må man sjekke det med urinprøve, eller finnes det andre måter? Her måtte jeg tisse på beger, men det går jo fint Får håpe det er så enkel løsning hos dere, vet hvordan det føles å plutserlig tisse seg ut på natt igjen :-/
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 22. mai 2012 #6 Skrevet 22. mai 2012 Sjekk for uvi Ta ham opp på do rundt to-tre timer etter legging, kan jo være han ikke får tømt seg skikkelig før leggetid Har det skjedd noen store forandringer? Eller noe annet som kan påvirke han? Søsteren til min venninne begynte plutselig å tisse på seg om natten, hun ble ertet i bhg. og tissingen var en reaksjon på det. Håper det ordner seg raskt for gutten deres !
Soleie m/3 gull :) Skrevet 23. mai 2012 #7 Skrevet 23. mai 2012 Takk for svar dere.. Legen vår var ikke på jobb i dag, men skal ringe igjen i morgen.. Hører flere som sier det kan være uvi.. Får håpe det "bare" er det.. Jeg har prøvd å spørre han om det er noe dumt som har hendt i det siste, eller om han er lei seg på noen måte. Men det sier han at det ikke er.. Og jeg vet han trives i barnehagen og har mange gode venner der. Så tror ikke det kan være noe der heller.. Synes bare så synd i han, for han blir så lei seg hver gang han våkner og har tisset på seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå