Gå til innhold

The one who got away...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For veldig mange år siden var min beste venninne veldig betatt av en fyr. Det viste seg etter hvert at han heller ville ha meg, men jeg følte det veldig vondt i forhold til henne å begynne å date han, så jeg avviste han pent og sa jeg ikke kunne og hvorfor.

Ok...det har gått ca 10 år. Jeg har vært i et forhold, fått barn og er nå singel igjen. Så ser jeg han igjen (for ca 2 år siden) helt tilfeldig en morgen. Hjertet gjør et hopp...han var jo egentlig for meg den som "got away". En skikkelig fyr, snill og kjekk osv. Jeg turde ikke gå bort å si hei, følte det var for lenge siden. I tillegg visste jeg at han var i et forhold fra FB.

Så har det gått en stund til, jeg har skilt meg og er singel igjen. Og så tenkte jeg at jeg ikke hadde noe å tape, så jeg sendte en venneforespørsel på FB. Jeg så jo på profilen hans at han var i et nytt forhold, men,men...

Han aksepterte med en gang. Så ventet jeg en halv dag, skrev en mld om at jeg håpet han hadde det bra og bla,bla. En dag gikk....så likte han en link på min side...men ingen svar på meldingen min.

To dager gikk...så svarte han. Ja...det var lenge siden. Håper du også har det bra. Jeg er fremdeles politi og jobber i (f.eks) TøNSBERG.

Jeg vet at han bor i en annen by, men jeg bor der han jobber. Og så hadde han skrevet det med store bokstaver.

Nå vet jeg at jeg er tåpelig, men jeg tenker sånn teit noen ganger. Tenk om han påpekte det, fordi han ønsket å se meg....? Hva bør jeg skrive i neste melding...bør jeg nevne at jeg er singel. Har jo ikke lyst til å fremstå som den desperate dama heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm.. Ville ikke skrevet at jeg var singel. Det kan han jo lese utifra facebooken din, virker litt desp å påpeke det, med mindre han spør..

Ville kanskje sendt noe om han trives i den byen han jobber, eller om han har fått tid til å sjekke ut byens festligheter og ikke bare jobb.. Skrevet da på en flørtende morsom måte.. Kanskje han da tar hintet og spør om ikke du kan vise han rundt.. :P

Skrevet

HI

Hmmm...har ikke med at jeg er singel på FB. Bare at jeg bor i byen.

Tenkte å skrive noe sånn som "ser du jobber der jeg bor....mener å ha sett deg en gang for en god stund siden, men ante ikke om du husket meg så jeg sa dessverre ikke hei...

Selv har jeg bodd her siden da og da...nå nyter jeg singellivet igjen så godt jeg kan...

Kanskje en kaffekopp passer en dag...?

Skrevet

He he...helt ærlig så høres du ut som en fjortis. Jeg skrev det, han skrev det, tolke, tolke, hva skal jeg skrive, gruble, gruble. Mannen er i et forhold. Ymter han frempå at han vil treffe deg er han en drittsekk. Så hvorfor vil du i så fall treffe han?

Skrevet

HI

Hmmm...har ikke med at jeg er singel på FB. Bare at jeg bor i byen.

Tenkte å skrive noe sånn som "ser du jobber der jeg bor....mener å ha sett deg en gang for en god stund siden, men ante ikke om du husket meg så jeg sa dessverre ikke hei...

Selv har jeg bodd her siden da og da...nå nyter jeg singellivet igjen så godt jeg kan...

Kanskje en kaffekopp passer en dag...?

Herregud, det kan du ikke skrive. Du forsøker jo ikke å hinte en gang, men HYLER ut at du er singel og desperat.

Skrevet

Hi

Hehe...jeg er singel men ikke desperat akkurat. Har ikke noe lyst på noe forhold nå, men akkurat han har jeg lyst til å treffe igjen.

Men nei, skal ikke nevne at jeg er singel...enig at det blir litt overdrevet.

Fjortis?? Herregud...lenge siden du var singel kanskje...altså, han er i et forhold så jeg skal ikke legge meg etter han. Men det er vel ikke noe annerledes i forhold mann-kvinne om man er fjorten eller trettito...man lurer og tolker og prøver å finne ut av ting så godt man klarer. Selv om jeg her burde holde fingra borte, så er det vel ikke så fjortis i utgangspunktet å lure litt på hva man skal si og hvordan man skal gå frem??

Skrevet

han ser vel også på facebook at du er singel. Så ingen grunn til å nevne det..

Skrevet

Hi....eh..nei..jeg har ikke skrevet det på FB...man må ikke ha med alle opplysninger i profilen sin og jeg har aldri sett noen grunn til å ha med den opplysningen.

Kunne selvfølgelig satt den på nå....men det blir jo enda teitere...haha..

Nei, uansett så har han dame og jeg vil ikke blande meg borti der. Men lyst til å se han igjen...mmmm..ja det vil jeg.

Skrevet

La være å nevne at du er singel før han spør. Spør han, så er det store sjanser for at han er intresert.

Nevn heller at du mener du har sett han for en stund tilbake i byen, men var noe usikker på om han ville ha kjent deg igjen, så du lot være å si hei, men om du ser han igjen, så skal du hoie ut :-p

Skrevet

La være å nevne at du er singel før han spør. Spør han, så er det store sjanser for at han er intresert.

Nevn heller at du mener du har sett han for en stund tilbake i byen, men var noe usikker på om han ville ha kjent deg igjen, så du lot være å si hei, men om du ser han igjen, så skal du hoie ut :-p

HI

Ja....jeg venter noen dager og så sender jeg tilbake en enkel melding om noe slikt du skriver.

Det artige er at jeg egentlig ikke vil ha noe forhold nå, men han er fremdeles "the one who got away" så jeg er så innmari nysgjerrig på om jeg er det for han...men det får jeg vel aldri vite...

Gjest Heartbroken
Skrevet

HI

Ja....jeg venter noen dager og så sender jeg tilbake en enkel melding om noe slikt du skriver.

Det artige er at jeg egentlig ikke vil ha noe forhold nå, men han er fremdeles "the one who got away" så jeg er så innmari nysgjerrig på om jeg er det for han...men det får jeg vel aldri vite...

Du vet at han er opptatt, du vet at han har vært interessert i deg, du har lyst å fortelle han at du er singel, men du er egentlig ikke interessert i et forhold? Er det bare for å se om du kan få han da?

Du risikerer å ødelegge forholdet han har - for hvis du ber han på kaffe og presiserer at du er singel, vil han nok tro du flørter og kanskje 'bite' på.

Syns du det er særlig snilt gjort?

Skrevet

Enig med Hartbroken. Hva er det egentlig du er ute etter?

Skrevet

Du kan spørre om han vil ta en kaffe en dag, men om han er i et forhold ville jeg ikke gjort det heller tror jeg.

Du kan ikke skrive at du er singel, det ville evt kommet opp av seg selv etterhvert om dere fortsatte kommunikasjonen. Jeg ville latt han fare, du vil jo bare sjekke om du fremdeles er attraktiv for han men ikke ha noe fast forhold, det er det ikke verdt å evt ødelegge det forholdet han allerede er i for altså.

Fingrene av fatet!

Skrevet

Vær snill og hold deg unna opptatte menn når du er singel selv. Vil du ha et knull, velg deg for all del en som er singel, og ikke oppfordre folk til utroskap. Det er upassende å invitere en opptatt mann på "en kopp kaffe" når man har vært interessert i mannen. Har hatt en jeg har rotet litt med som ville fortsette å holde kontakten etter at han fikk seg dame (jeg var singel), skrev at han ville mimre litt over den sommeren vi hadde bla bla bla. Han fikk bare beskjed om å komme seg til h... vekk fra vennelista mi og konsentere seg om (da gravid) dame.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...