Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Nå klikka nettopp samboeren min pa han ikke fann ostehøvelen! bråkte,smelte med dører, skremte unger. Og så sier han unnskyld etterpå, men jeg kjenner han o sier det er ikke bare å si unnskyld o så skal alt bli bra. Han må tenke se litt om neste gan han blir irritert. Så blir han jo litt fornærma o går og legger seg.. 5 minutter etter kommer han inn og er sur fordi han ikke finner jobbklærne. Er det mulig??? Vet ikke om je skal le eller rine... Ja, g-en min virker dårli. Må stå å hoppe på den for at den skal virke..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 Har han alltid vært slik, eller kun nå i det siste? Jeg hadde aldri orket å leve med en slik mann. Ville prøvd å få han til å endre seg. Kanskje til og med familieterapi eller kun terapi til han om det er det som må til..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 Sånn har han alltid vært.. Jeg har fått nok, så nå sier je det til han at han skal skjerpe seg. Når det år ut over ungene blir je bare så sint!! 4-årinen kom inn til me o var redd fordi pappa bråkte. O så over en ostehøvel!!! Er det mulig!!?? Han kommer aldri til å gå i terapi.. Men han har sine gode sider også da! Ellers hadde je aldri holdt ut
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 Uffeda. Sånn er jeg her hjemme, mens mannen bare blir skremt. Og vet akkurat hvorfor, stresset og deprimert, da klikker jeg lett. Som feks pga en glidelås el. Men kjefter ikke på barna... tror jeg og mannen din burde ta anger management kurs..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 Uffeda. Sånn er jeg her hjemme, mens mannen bare blir skremt. Og vet akkurat hvorfor, stresset og deprimert, da klikker jeg lett. Som feks pga en glidelås el. Men kjefter ikke på barna... tror jeg og mannen din burde ta anger management kurs.. Ja det trenger han! Og ikke minst je o ungene! Hvor finner vi noe sånt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå