Gå til innhold

ang påkledning i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er meldt 18grader mellom 06 og 12, og 23 garder fra 12 og utover. Kan jeg levere snart 2 åringen i shorts og kortermet eller bør jeg ta på bukse og genser og heller ta med shorts? Synes 18 grader kansje er for kaldt, men i dag hadde de ikke bytta på han i barnehagen til tross får 26grader i skyggen midt på dagen, ungen var jo nærmest kokt når jeg henta.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Innen de rekker å gå ut er det jo varmt. Jeg var ute i kjole kl 7 i dag, ikke direkte kaldt...

Skrevet

eg kommer til og ta på kort bokse og tsjorte.. men om det er for kaldt når vi dra så tar eg strømpebokse under og enn lett jakke /genser så er sier di i barnehagen kan ta av når det blir varmt...

om du leverer tiligt så er det jo kaldt. kommer veldi ann på :P

Skrevet

18 grader for kaldt? Jesus. Om det er medlt 18 grader mellom 06-12 (!!!!) så ville jeg levert i shorts og heller tatt me bukse og genser :)

Skrevet

Kjenner som oftest etter på morgenen, men er det sånn passe varmt, leveres minsten i shorts, tskjorte og en hettejakke over. Eller en tynn bukse og body.

Skrevet

Hehe, 18 grader er kansje varmt nok, jeg er en frysepinne selv, mens ungen er veldig varm. Nå er det jo 22 garder ute her jeg bor.

Bruker å levere mellom 9 og 9.30

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...