Gå til innhold

selskapskjoler til gravide

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i bryllup i sommer, kommer da til å være 36 uker på vei, så jeg trenger tips til hvor jeg kan få tak i en selskapskjole? Synes i det hele tatt at det er vanskelig å finne fine klær til den voksende magen, er så mye som får kroppen min til å se ut som en sekk- så kjære alle dere- hvor får man tak i pene klær som passer en voksende mage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpemeg, det var som om jeg skulle skrevet det selv... Skal i bryllup og kommer til å være 35 uker på... Sekk, sa du...ja jeg er så enig, så enig! Sliter vanvittig med å finne klær som jeg føler meg komfortabel i! Også opplever jeg at magen kommer vsykt mye fortere og blir sinnsykt mye større når jeg nå venter nr. 2... Jeg slenger meg med på denne, jeg!!

Skrevet

asos.com der fant jeg mange fine, brukt den i bryllup her om dagen faktisk :)

Skrevet

De har også noen fine på Ellos :) Ikke så veldig stort utvalg da.

Skrevet

Butikken Svangerskapet på

Majorstua har et godt utvalg penkjoler nå btw

Skrevet

Jeg fant også mange fine selskapskjoler på Svangerskapet for ikke lenge siden.

Jeg syntes det er vanskeligere å finne "halv-pene" kjoler (til 17. mai/dåp/bursdag). Har dere funnet det?

Skrevet

http://nelly.com/no/mammaklær/klær/kjoler/

Her fant jeg meg noen fine (og billige) kjoler jeg har brukt i alt fra bryllup til dåp og konfirmasjon i det siste. Har ikke sett på utvalget nå, men var veldig fornøyd når jeg handlet for noen mnd siden :)

Skrevet

Puh, ja jeg skal i to bryllup i sommer. Et når jeg er i uke 20, og et i uke 27.......ønsker jo å bruke en kjole i begge bryllupene, men vet ikke helt ;) Hjeeeeelp hehe jeg har allrede ganske stor mage nå i uke 15+6

Skrevet

Sjekk ut Atmosfær i Frognerveien. Nydelige kjoler, og noen er veldig magevennlige :)

Skrevet

Jeg var i konfirmasjon forrige helg (uke 35), og hadde på meg en sånn lang fotsid kjole fra H&M som har innstramming rett under brystet. Var veldig fint det, for da kommer virkelig gravidmagen fint frem + at det ikke er noe som gnager eller klemmer. Hvis man også bare har en "vanlig" kjole, kan man bare ha et fint belte festet på oversiden av magen (under puppa).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...