Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 ..Kan man drikke den med god samvittighet?
*Yuna* Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 Bare drikk Er vel 1 kcal eller noe kanskje sånn som med light brus.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 Bris kan du drikke med god samvittighet... De andre merkene av smakstilsatt vann er med kalorier, så bare bris som er uten =)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 Braa Har slutta helt å drikke brus, men kjøper gjerne en flaske med farris bris.. Helst den med skogsbærsmak, nam! Helst bør man vel drikke rent vann men.. Liker kullsyresmaken også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå