Gå til innhold

Muntlig justering av bacheloroppgave


millepersille

Anbefalte innlegg

Hei!

Kanskje det er noen der ute som kan hjelpe meg med forberedelsene til muntlig justeringen av hovedoppgaven min? Gode tips eller råd? :) Jeg har skrevet en oppgave innenfor språk, og den er på engelsk.

Har fått så utrolig lite informasjon fra Høgskolen, vet ikke hva jeg bør lese på, klokkeslett på eksamenen eller hvor jeg skal møte opp! Eksamenen er om en uke. Nervøs?? JA... Vil helst bli ferdig med det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første bør du ringe skolen og få greie på tid og sted for eksamen. Du blir ikke mindre nervøs av å ikke vite sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheh høgskolen i et nøtteskall... sånn har jeg det og!!! Var helt annerledes på universitetet.Stor forskjell :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke imponert over universitetet heller jeg da. Inkonsekvent med innleveringsdatoer og what not.

 

Usikkerheten og redsel for å skulle gå glipp av en eksamen fordi en selv har gått i surr eller blitt feilinformert, er en påkjenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en stund siden jeg har studert og jeg har ikke studert språk, men prøver meg likevel på et svar:

Les gjennom oppgaven din en gang til med "fandens briller" på. Kritiser alt du kan kritisere - og så forsvarer du deg selv mot angrepene dine :)

Tenk over om det er noen kilder e.l. du ikke har brukt, som du kunne ha brukt. Finn gode argumenter for hvorfor du ikke brukte dem.

Så leser du litt mer av kildene dine.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...