Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 (mangler "eks" på tastaturet ser jeg). Er gravid i 8. mnd, og jeg Må ha samleie med min stakkars mann som ikke har "fått seg noe" på lang tid nå. Det er så stress, magen er STOR, jenten i magen er skikkelig aktiv om kvelder og natt (føler jeg har trekant når vi har "seks" siden jenten er så aktiv ), bekkenløsningen er ikke god, jeg er sliten, trøtt, LEI... Men så har jeg den snilleste mannen i hele verden, gud som han står på for meg og familien sin!!!! Elsker han! Men han er KLAR, klar som et egg! Så Må gjøre det i dag Og jeg kjenner hele kroppen NEKTER Er det ikke i noen samfunn dama reiser fra mannen når de blir gravide, så kommer de tilbake når de har født? Høres egentlig litt godt ut
Rivjernet Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 Haha, dette minner meg om når jeg skulle få førstemann. Midt i samleiet freste jeg : "Du må faen meg ikke tro jeg gjør dette for moro skyld!!!" Jeg hadde store planer om (etter tips fra jordmor) å ha sex 3 kvelder på rad for å sette i gang fødselen. Det ble ikke mer en den ene gangen, valgte heller 11 dager med overtid!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 Du MÅ absolutt ingenting, du har et valg.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 Kan dere ikke kose på andre måter? Må dere ha samleie? Hva med å ligge inntill hverandre og bare nyte nærheten..? Evt gi han en hjelpende hånd?
Berta_78 Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 He he, hva gjør man ikke :-) Jeg mener å huske fra mine svangerskap at mannen ikke heller var ivrigst når vi kom til niende måned.. Jeg var imidlertid raus med andre løsninger. Kanskje han vil bli happy for en BJ?
mammalykke-til2 Skrevet 22. mai 2012 #6 Skrevet 22. mai 2012 Prøv å finn en stilling der du kan slappe av og hvile magen, mens han gjør "jobben". Dette fungerer veldig bra hos oss.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #7 Skrevet 22. mai 2012 Haha, dette minner meg om når jeg skulle få førstemann. Midt i samleiet freste jeg : "Du må faen meg ikke tro jeg gjør dette for moro skyld!!!" Jeg hadde store planer om (etter tips fra jordmor) å ha sex 3 kvelder på rad for å sette i gang fødselen. Det ble ikke mer en den ene gangen, valgte heller 11 dager med overtid! Ler så jeg dauer!!!! Hilsen HI!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #8 Skrevet 22. mai 2012 Huff, føler med deg, vet akkurat hvordan du har det. Trøst deg med at snart er det overstått, og du kan ha god samvittighet og forhåpentligvis få "være i fred" en stund.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #9 Skrevet 22. mai 2012 På slutten her var det uaktuelt med samleie Og selv om min kjære skjønte det, så er han som menn flest De har jaggu et annerledes behov for sex enn oss, gitt! Så her gikk det mye i at jeg runket ham, eller han runket på meg (rumpe, pupper osv), og BJ's Det tar jo ikke mange minuttene, og så snill og god som han er, fortjente han alt han kunne få
Gjest Miryks Skrevet 22. mai 2012 #10 Skrevet 22. mai 2012 Klarer ikke synes synd på deg. Om du vil ha sex eller ikke er ene og alene ditt valg.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 22. mai 2012 #11 Skrevet 22. mai 2012 Hva mener du med at du MÅ? Man mÅ da ingenting? Vil virkelig mannen din ha sex med deg nÅr du ikke vil ha sex med ham? Og om du ikke har sex med ham mens du har vondt, ikke orker eller har lyst, hva skjer da- dumper han deg? AltsÅ, vil du, sÅ kjør pÅ, men det er jo ganske trist om man har sex med mannen av veldedighet eller er livredd for Å bli forlatt, mens man ligger der og egentlig synes det er helt grusomt. Og jeg synes jo det er litt spesielt med mannfolk som har sex med dama si nÅr de Åpenbart ikke vil eller fÅr vondt mens man holder pÅ.
Isola&Lille+julegave Skrevet 22. mai 2012 #12 Skrevet 22. mai 2012 Hehe Rart at det går ann å være så forskjellig! Jeg var så megahorny da jeg var gravid. Fikk aldri nok! Har ikke noen gode råd... Håper det går forrige!
Von Hertelhofen Skrevet 22. mai 2012 #13 Skrevet 22. mai 2012 Jaja, du får bare ligge der da og prøve å la det se ut som om du nyter det;)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #14 Skrevet 23. mai 2012 Du må absolutt ingenting, ihvertfall ikke samleie hvis det gjør vondt. Derimot, hvis han ikke har fått noe nærhet i det hele tatt fra deg på lang tid, synes jeg du bør ta litt tak i dette og strekke deg litt ved å f eks gi ham erotisk massasje eller trigge hans seksualitet på en annen måte.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 23. mai 2012 #15 Skrevet 23. mai 2012 Hvis du ligger på rygg og han står på knær foran deg, så er det mulig å ikke anstrenge seg så mye for din del Ikke føl at du skal noe som helst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå