Gå til innhold

Voksing av underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel trodde aldri jeg skulle bestille time, men nå er det gjort. Braziliansk voks av alle ting i hele verden, og jeg forventer meg SMERTE. Men det høres så forlokkende ut å slippe disse forbaskede stubbene. Jeg lurer altså på, har du vokset underlivet og hvordan var opplevelsen den første gangen. Ser for meg at det er p-i-n-e-l-i-g.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja flaut, men jeg tenkte at de sikkert har sett verre enn meg før :-) Det er jobben deres! Men VONDT er det :-( Går fort, da.

Skrevet

Var litt flaut på starten, men så gjorde det så grusomt vondt at den flauheten Forsvant!

Faderrullan, gjør det ikke igjen om jeg får betalt! Haha, Sorry nå var jeg ikke noe oppmuntrende :P

Skrevet

Det er vondt første gangen, men så blir det bedre og bedre. Så gå fast! Og vi bryr oss ikke i det hele tatt! Er som å vokse en legg. ;) Hilsen hudpleier

Skrevet

Det er ganske vondt første gangen, men vil anbefale å spørre de om de kan legge hånden over der de vokset med engang det demper smertene. Også ville jeg hatt en kjærlighet med meg. Det hjalp veldig de første gangene. Har ikke tatt det så ofte i Norge, men tatt det mye i Australia og der får man alltid kjærlighet og det hjelper altså.

Skrevet

Haha nå ser jeg for meg selv på en benk med beina mot taket med kjærlighet på pinne i kjeften i samtale om vær og vind med tårer i øynene av smerten.. Hehe gruer meg ikke mindre, men men..

HI

Skrevet

Hei. Jeg vokset meg fast en stund. Lenge siden nå, men må jammen bestille time igjen. Det er noe hærk denne barbeinga.

Ta 2paracet 15-20min før timen din er. Dette hjelper på. Ellers så er de første "dragene" vondest, så begynner du å kjenne til hvordan smerten er, og kroppen sender ut egen smertelindring. Det er fort gjort. å det er værd det!

Skrevet

Jeg skal i vei i morgen, for andre gang. Det var ikke så ille osm jeg trodde faktisk! Etter å ha lest andres erfaringer var jeg så sikker på at jeg omtrent kom til å besvime, men nei da, det går så bra, og så går det så fort!

Ta smertestillende en halvtimes tid før du har time, så hjelper det på å dempe smertene.

Og ang flause, nei, det var ikke flaut i det hele tatt. De er veldig diskrete og naturlige, og jeg følte meg verken på display eller at det skulle være ekkelt for hun som vokset. Var faktisk verst på forhånd, når man står halvnaken foran benken og ikke riktig vet hva som skal skje ;)

Og noe av det flaueste synes jeg var å ringe og bestille timen :P

Skrevet

Onlinebooking :D Håper virkelig det blir verdt det ja, hvor fort snakker vi da når dere sier det går fort ?

HI

Skrevet

Onlinebooking :D Håper virkelig det blir verdt det ja, hvor fort snakker vi da når dere sier det går fort ?

HI

Onlinebooking er tingen tenker jeg ja, mye bedre enn telefon ;)

Tror det tok ca 20 min første gangen. Og det gjør vondt i ca 2 sekunder. Ritsj! Og så ferdig. Blir sånn god og nummen etterpå synes jeg hehe, og så veldig fin og glatt da!

Anbefaler å kjøpe sånne skrubbevanter på bodyshop eller lignende og så skrubbe over en ukes tid etter voksingen, og så jevnlig etter det. Det hindrer at hårene kan bli inngrodde.

Skrevet

Ah godt tips, men så kom jeg på noe nytt her: Etterpå da, går man som en cowboy eller ?

Skrevet

Nei, det går så bra atte :) Det er som sagt over på et par sekunder.

Skrevet

det er ikke så ille..husker jeg også gruet meg første gangen.. vet ikke om du er klar over det, men de tar rompa også! og det er det pinligste syns jeg.. jeg går til 2 faste...syns ikke noe om å gå på forskjellige salonger og brette beina og rompa for fremmede damer...

Skrevet

Der var jeg ferdig :) Ikke noe å grue seg til. Hudpleieren var faktisk mer stressa enn meg hehe, synes ikke det var noe ille denne gangen heller. Litt øm og rød i huden blir man i etterkant, kjennes omtrent som å være lett solbrent, litt sårt å ta på, men ikke noe vondt ellers. Går over til neste dag. Det vondeste er faktisk å ta på voksen synes jeg, for da lugger det :P

Husk å smøre på sånn veksthemmende krem etterpå, du får sikkert råd og tilbud om det. Det hjelper til med å bremse hårveksten i etterkant så det ikke kommer så fort tilbake.

Fikk igjen innprentet viktigheten av å skrubbe jevnlig da hun fant et inngrodd hår. Og jeg som trodde jeg hadde vært flink! Jaja, på'n igjen.

Lykke til HI, håper det faller i smak ;)

Skrevet

Der var jeg ferdig :) Ikke noe å grue seg til. Hudpleieren var faktisk mer stressa enn meg hehe, synes ikke det var noe ille denne gangen heller. Litt øm og rød i huden blir man i etterkant, kjennes omtrent som å være lett solbrent, litt sårt å ta på, men ikke noe vondt ellers. Går over til neste dag. Det vondeste er faktisk å ta på voksen synes jeg, for da lugger det :P

Husk å smøre på sånn veksthemmende krem etterpå, du får sikkert råd og tilbud om det. Det hjelper til med å bremse hårveksten i etterkant så det ikke kommer så fort tilbake.

Fikk igjen innprentet viktigheten av å skrubbe jevnlig da hun fant et inngrodd hår. Og jeg som trodde jeg hadde vært flink! Jaja, på'n igjen.

Lykke til HI, håper det faller i smak ;)

...og jeg glemte paraceten i farta. Men shopping gjorde underverker - det hjalp å vite at jeg hadde masse fine sommerklærposer stående i bilen til jeg var ferdig! Så det anbefales absolutt ;)

Skrevet

Oppdatering fra HI her :

Da var voksingen gjennomført, og jeg vil takker for erfaringer og tips.

Det var selvfølgelig vondt, kan ikke legge skjul på det. Hudpleieren sa jeg hadde meget tykke røtter, og stive hår. No secret to me, men men. Dessuten hadde jeg nok litt for korte hår slik at det lugga mer enn om det hadde vært lengre. Resultatet ble jo at noe hår ble igjen for de ikke var lange nok. MEN jeg er fornøyd :) Og gi meg ett par runder til så er jeg sikkert glatt som bare det ... Jeg skal nok klare 15 min med den smerten for å bli hårløs og slippe å gå på igjen neste dag.

P-i-n-e-l-i-g ?, joa var jo litt kleint, men hudpleieren var akkurat en slik type som man må være for å drive på med slikt. Var en grei opplevelse, så om noen uker så blir det bestilt time igjen :)

Skrevet

Er det ikke dyrt?

Jeg har vokset meg nedentil i over ett år nå, men jeg gjör det selv, hjemme. En boks Andrea brazilien wax (eller hva den nå heter) koster 129 kr. Vondt ja! Trodde ikke jeg skulle klare det förste gangen. Men det blir fort bedre. Og vel verdt det!

Skrevet

Jeg betalte 400 kr idag og betaler gledelig for å få det gjort av en profesjonell. Tror rett og slett du er tøffere enn meg om du gjør det hjemme, jeg hadde nok ikke fullført behandlingen. Hvor lang tid bruker du da du gjør det selv da. Og hvordan i alle dager kommer du til overalt ?

• 1 måned senere...
Skrevet
Jeg betalte 400 kr idag og betaler gledelig for å få det gjort av en profesjonell. Tror rett og slett du er tøffere enn meg om du gjør det hjemme, jeg hadde nok ikke fullført behandlingen. Hvor lang tid bruker du da du gjør det selv da. Og hvordan i alle dager kommer du til overalt ?

Hvor gjorde du det..? Jeg gjorde det i dag på afrodte kl. der kostet det 480 kr tror jeg:/ Guri jeg syntes den varme voksen var vondere å få på en selve rivet. bare en gang fikk jeg "drit" vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...