Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig kom sommeren, men jeg sliter skikkelig.

Vært 28 grader i skyggen her og jeg svetter..

Noen andre som har det sånn og hva gjør dere for å kjøle dere ned?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 38+0, og holder på å krepere av varme. Sliter veldig med astma og pollenallergi så jeg holder meg inne, mens luftrenseren står på fullt siden dører og vinduer står åpne for å få gjennomtrekk.

Går i en tynn kjole, dusjer et par ganger om dagen, drikker mye vann, og har en våt klut som jeg bruker på ansikt, armer og bein. Glad jeg snart er ferdig med svangerskapet, hadde ikke holdt ut til august. :(

Skrevet

Ja, jeg har hatt det helt forferdelig de siste dagene! Og nettene... Jeg tok beina i en bøtte kaldt vann, det hjalp faktisk veldig på hele kroppen. Ellers er det skygge, kald drikke og kald dusj. Og masse is, hehe... Bra det bare er 3 uker til termin og jeg slipper å være høygravid hele sommeren!

Skrevet

kald dusj, lett kledd, kald drikke med isbiter i. spis is. unngå den verste solsteiken i 12 tiden. evt går i kjelleren :P kjører bil med alle vinduer nede er deiligt :)

blir bedre når vannet er litt varmere så vi kan bade :)

Skrevet

Det er deilig med sol og varme dager :) Men varmt blir det ja! Holder meg mest i skyggen og prøver å få i meg mest mulig væske.

Nettene er verst for meg, da sliter jeg sånn med å få sove. Vurderer å flytte ut på verandaen om natta :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...