Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er d neon her som har vært i legoland og som kan komme med forslag til hvor det kan være fint å bo? en plass som ikke er så kjempe dyrt. både i umiddelbar nærhet til legoland,og plasser som ikke er så kjempe langt unna.

er det noe annet man burde oppleve rundt om legoland mens man først er der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært der enda, men skal dit til sommeren.

Vi har bestilt en hytte i Lalandia som jeg har hørt og lest så mye bra om.

Ikke så billig, men det er fint, praktisk og inkludert ubegrenset ingang til DIGERT badeland og lekeland.

Gåavstand til både legoland og badelandet.

Gleder meg :)

Skrevet

Lalandia.

Om dere kjøper en av pakkeløsningene til Color Line som inkluderer båt, inngang i legoland og overnatting på Lalandia er det ikke så ille dyrt.

Ungene virkelig elsker det. Man bor i fine ganske nye hytter som inneholder soverom, bad, stue og kjøkken. Og når man bor der har man gratis inngang i Lalandia, det er et virkelig gedigent badeland og også stort lekeland, restauranter, bowling, matbutikk, kiosk, bakeri, minigolf, minitivoli osv. Ungene snakker om det i flere år etterpå, nesten så en kan droppe legoland fordi lalandia er så gøy ;)

Vel anvendte penger!

http://www.colorline...andia_i_billund

Skrevet

åh :) takk for tips :) er det noe rundt legoland man kan oppleve? som man enten kan ta buss til eller gå, dersom man ikke har bil med seg? eller er billund bare legoland liksom ;) ?

Skrevet

åh :) takk for tips :) er det noe rundt legoland man kan oppleve? som man enten kan ta buss til eller gå, dersom man ikke har bil med seg? eller er billund bare legoland liksom ;) ?

Anbelfaler også Lalandia! Helt fantastisk =)

Løveparken ligger ca 20 min unna, veldig bra park! Rolig og hyggelig atmosfære, kan gå inn til mange av dyrene og masse leker for barna. Du kan også leie bil (AVIS) på flyplassen som ligger et steinkast fra legoland/lalandia. Det går helt sikkert buss til løveparken også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...