Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Jobbintervju... Hater det spørsmålet... Jeg har jo såpass selvinnsikt at jeg vet jo at jeg har negative sider. Meeeen... De kommer da aldri til syne på jobb.. Det at jeg er sta og kan være en liten kverulant vil de ikke se i jobbsammenheng. Er redd for at hvis jeg kommer med slike ting så vil de ikke ansette meg. Eller er det positivt å si slike ting om seg selv?
Tante_Esel Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 åh... dette spørsmålet er HAT!! Jeg har bestemt meg for at neste gang jeg blir spurt om dette skal jeg si : at jeg ikke vil svare på det, for unasett så kommer det dårlig ut for meg.... hvis jeg f.eks sier jeg er kanskje litt sta og egen - så trekker de det negative med det, og hvis jeg sier - jeg vet ikke om noen negative sider - så tror de jo jeg ikke har selvinsikt! sorry ... ingen gode svar herfra altså....
anonym91 Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 si at du er sta.. men du synnest det er en positiv ting om du bruker det rett.. at du er sta og får til det du vil ol.. mener det og vere sta er en bra ting om du ikkje er kranglete sta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå