Gå til innhold

Sovnet for første gang uten vugging/amming 11 mnd :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer bare med ett lite skryteinnlegg, litt stolt her jeg sitter! Jeg har ALLTID vugget eller ammet gutten min på 11 mnd i søvn hver eneste dag både på dagen når han sover og på kvelden. Slitsomt ja, men jeg har bare ikke klart å høre han hylgrine tidligere, jeg får helt vondt av han. Så jeg har tidligere alltid gitt opp etter noen få minutt de få gangene jeg har forsøkt dette før.

Men idag følte jeg det bare på meg og var helt bestemt på at idag skal han sovne inn selv i sin egen seng. Og det tok ikke mer enn 20 minutter! :-O Var helt overrasket jeg. Trodde det skulle ta flere timer, og at jeg kom til å holde på her hele kvelden, da jeg de siste dagene har strevd og strevd å få han til å sovne, han har hengt i puppen og hylgrene hver gang jeg har tatt han vekk, og våknet hver gang han har blitt lagt ned i sengen sin etter han har sovnet..

Metoden jeg brukte var at jeg satt vedsiden av han helt til han sovnet. Jeg tenkte, da ser han meg og vet jeg er der, og følte det var en grei måte for meg. La han ned igjen i sengen sin hver gang han reiste seg opp i sengen, og sa "nå må du sove".

åååå, er så glad nå, måtte bare få det ut! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...