Patetica fåkksi Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Dette er en tråd fra alle oss som elsker sug lut, Luten, Gluteo, intimnissemor (kjært barn, mange navn) og som ønsker å ytre det her i form av dikt, sang, ord og annet fjas. Jeg tror at når vi snart ser henne tilbake på disse traktene, vil hun bli veldig glad for å lese dette, så: Uten noe videre behov for utlevering; her kommer mitt bidrag, og jeg åpner herved for deres innspill! SUG LUT ~~~~~~~ Blomstermafiaboss, balkonghagedronningen, Det er en fryd å være din venn! Kranglesiden og e-posten ønsker å snart se deg igjen. å kjenne deg gjør meg hoppende glad! I kveld klarer jeg ikke å rime så jeg nøyer meg med å klippe og lime noen fancy smileys i stedet for ord min kjære fantastiske plantemor!
Gjest Kira med en av hver Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 Fem ord på hatten; Sug lut er rene pusekatten
Gjest sug lut Skrevet 23. mai 2012 #5 Skrevet 23. mai 2012 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ søtingene! . Det var velkomsten sin, det! Hurra for dere !
Frenzia Skrevet 23. mai 2012 #6 Skrevet 23. mai 2012 Hva faen skjer a? Her tar jeg meg en liten tur på jobb i ett par dager, og så kommer jeg hjem til detta? Har det vært aktion her? Blir med på litt Hill Lut, jeg altså. Jeg hadde lett vært DiB foruten, hadde det ikke vært for Luten! Jeg driter i hvor mye Annie klager, så lenge Luten har mer på lager.
Mor Løvehjerte Skrevet 23. mai 2012 #7 Skrevet 23. mai 2012 Sug Lut, you're not a candy, but you're still sweet! <3
Gjest sug lut Skrevet 23. mai 2012 #8 Skrevet 23. mai 2012 Sug Lut, you're not a candy, but you're still sweet! <3 Jeg kan være en sur padde - det er noe av det diggeste i godteposen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå