Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Strålende vær her i går og i dag. Leverte ungene i bhg. i shorts, t-skjorte og sandaler. På vei ut møtte jeg naboen med ungene sine. Langbukser, genser, jakke og goretex sko.... Greit nok at man vil være litt forsiktige, men herlighet! Syntes litt synd i de. Ikke hadde de med sommerklær heller.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 jeg gikk i byen idag med min gutt på 8 mnd og han hadde på seg tskjorte og shorts...det var 23 grader i skyggen og blåste lett varm vind og det kom damer bort til meg som syns jeg har kledd på han for lite klær. De hadde barn som hadde på seg så mye klær og var så sutrete, men min lille satt i vogna og bare smilte til alle med solbriller på og det hele... alle skal ha på seg masse klær tydeligvis..
jente___ Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 Jeg leverte gutten her i langbukse,t-skjorte,genser og joggesko.var 10 grader men så at det skulle bli bra vær,så sendte med shorts og ba de skifte så fort det ble varmere.
2skjønnasser Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 De har sikkert skift liggende i barnehagen.....
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 Hihi, jeg skulle ut å gå tur med min sønn på 15 mnd i dag, tok på ham tjukk vinterjakke og skulle ta på ham lue, men fant den ikke. Når jeg åpna ytterdøra fikk jeg totalt sjokk, var rask å ta av ham da:P Kledde på meg selv vinterkåpa forøvrig, skjønner ikke hvor hodet var... Så jo at det var solskinn ute! Men ja, de hadde kanskje skift i barnehagen..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #6 Skrevet 22. mai 2012 Da jeg leverte ungen i bhg, kl. 10, hadde hun kortermet, bukse, sokker, sandaler. I bhg. var de på vei ut i parkdress. La mi gå som hu er, sa jeg bare.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #7 Skrevet 22. mai 2012 På vei til jobb i dag møtte jeg en dame med singel og bukser som stoppet like nedenfor knærne. Etterpå møtte jeg en annen dame med høye vinterstøvler og skinnjakke. Tror denne sommertempraturen (i Oslo) kom litt brått på mange. Inklusiv meg selv som svettet med skjørt og strømpebukser syklende til henting i barnehagen. Jeg hadde på meg en genser også.....
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #8 Skrevet 22. mai 2012 De hadde sikkert klær i bhg. Har ikke du det til dine unger HI?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #9 Skrevet 22. mai 2012 Her hadde min unge på seg parkdress, lue og dockboots da vi dro til barnehagen.Med ullundertøy og joggebukse under.. Gleder meg til det blir sommer her. I går haglet det... *sukk*
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #10 Skrevet 22. mai 2012 Da jeg leverte i dag tidlig, hadde også min unge på seg langbukser, genser, jakke og goretex sko. Jeg antok at de ansatte hadde vett nok til å skifte på ham til t-skjorte og shorts når det ble varmere utover dagen. Noe de også hadde. Heeeeelt uproblematisk.
C.L.H85 Skrevet 22. mai 2012 #11 Skrevet 22. mai 2012 Ja tror at varmen kom litt bardus på mange Så flere folk med tykke gensere og langbukser på vei til byen i dag kl 9... Imens jeg hadde dradd på meg shorts og singlet
Mrs Smith Skrevet 22. mai 2012 #12 Skrevet 22. mai 2012 Jeg er bare imponert over at dere får med dere sånne ting, mange banehagetråder her ( er jo ikke så rart siden forumet er for barnefam., men...) selv er jeg ofte travel ved henting/bringing og konsert om å få barna levert på en smidigst mulig måte;) Når det er sagt, tror varmen kom litt brått på mange, vi får bare håpe de ansatte i barnehagen din fikk klærne av disse barna, de gjorde de helt sikkert...(maange supre barnehageansatte, "hatten av" for dem)
Eliane Skrevet 22. mai 2012 #13 Skrevet 22. mai 2012 Var fantastisk å hente jenta mi i barnehagen i dag. Hørte frydefulle hyyyl langt borti gata når jeg nærmet meg. Kom inn i Hagen og der står en av onklene med hageslangen og 15 søkkvåte unger som løp frem og tilbake i bare trusa! Så gøy! Deilig med sommer gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå