Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Litt inspirert av det innlegget av hun som hadde en mann som glor på tenåringer. Vel, litt av samme "problemet" her. Spurte typen hvorfor han ikke vil trene på senter.. Vel, han sa rett ut at han blir kåt av alle damene i treningstights?!! Helt greit at han ser på andre damer altså, men jeg synes iallefall ikke det er greit å si sånn til dama sin. Blir bare en smule irritert på han fordi det virker som han har noe manglende sosial intelligens virker det som. Overreagerer kanskje? Kanskje jeg bør slå tilbake med samme mynt? Vi har kun vært sammen i 6 mnd..
valkyrien Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 Vel, jeg setter pris på å få ærlige svar jeg...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 Tror han er seriøs ja. Kan jo slå tilbake at jeg KUN er på SATS grunnet de megadeilige faste mannerumpene og magemusklene Liker også ærlige svar - til en viss grad..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 Menn er fra Mars og kvinner er fra Venus.... Fatter bare ikke den kåtheten til menn, bare de ser noe pent. Teit. Jeg har ingen mann, og vil heller ikke ha det. Vært alene i mange år, så det er ikke noe nytt. Jeg kan fint se et flott stykke mannfolk, uten å henge med haka i asfalten eller væte trusa og buksa gjennom i skrittet.......
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #6 Skrevet 22. mai 2012 Hehe, sant du siste.. Jeg har faktisk vurdert å slå opp med han. Klarer ikke den konstante jævla kåtheten hans. Det er bare toppen av isfjellet egentlig, han har langt flere egenskaper jeg ikke tror jeg kan leve med stort lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå