Gå til innhold

Alle dere som syntes sushi er oppskrytt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..hvor spiser dere det?

Mistenker at de fleste av dere da bare har spist sushi fra Smart Club, Meny, 7/11 eller lignende. Eller kjip take away fra de dårligste, billige stedene. Det er virkelig uspiselig rask!

Tipper mange ville endret syn om dere spiste skikkelig god sushi (aller helst i Japan). Det finnes bra steder i Norge, i alle fall i Oslo, men det er ikke mange.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært på sushi resturant. Er ikke så glad i rød fisk da, så det er nok mye pga det.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Oppskrytt? Tja, jeg vet bare at jeg ikke liker det. Har spist det på Alex Sushi i Oslo og nei, liker det fortsatt ikke

Skrevet

Nei, herlighet, altså, liker man f. eks ikke fisk så er sjansen liten for at man liker sushi, uansett.

Selv elsker jeg sushi, i alle former, men jeg liker f. eks ikke biff, til tross for at jeg har spist kobe biff i Japan..

Skrevet

Og om man ikke liker rå fisk, hva er da problemet? Må man like det?

Jeg liker røkelaks, og røkt makrell OG røkt sild. Dette er rå fisk som er bearbeidet på sine måter.

Jeg har spist rå østers og mye rart, men sushi gidder jeg ikke prøve engang. Ser ikke poenget, siden jeg har mye annen mat jeg liker bedre enn rå og ukrydret fisk, med tang og ris og slikt.

I dag hadde vi komle til middag, og det var godt, det ;)

Skrevet

Jeg har vært på den beste restauranten i Norge og likte det ikke.

De fra smart club var en tanke bedre. Men ikke gode.

Skrevet

Jeg er ikke så glad i fisk, men elsker Sushi :)

Skrevet

Det er kattemat! men ikke en gang katten min vil ha det..Smaker ikke godt og ekkel konsistens;(

Skrevet

Jeg liker fisk men sushi er grusomt.

Skrevet

Det er vel som med alt annet; noen liker det, andre ikke. For de som ikke liker det blir det oppskrytt, da det virkelig er skrytt opp i skyene av de som liker det.

Skrevet

Jeg har spist sushi fra veldig bra steder (søstra mi er hekta og har pekt ut de beste stedene). Jeg har også spist hjemmelaget fra ei det går gjetord om at virkelig kan sushi. Men næh, er ikke overbevist :( Orker noen få biter og kunne aldri spist meg mett på det.

Skrevet

Elsker sushi og kunne spist det hver eneste dag.

Skrevet

Ja! Jeg har faktisk spist sushi fra smart club :P Har bare smakt det en gang. Men jeg er ikke noe glad i ris da.

Skrevet

Jeg har spist sushi fra en god sushi resturant i følge min venninne som elsker sushi. Jeg syns det var smakløst og forstår ikke hvorfor noen er så hekta på det.

Skrevet

Sushi er kjemegodt, men kan ikke spise det når jeg er sulten, da blir jeg dårlig :P

Skrevet

Jeg har spist sushi fra en god sushi resturant i følge min venninne som elsker sushi. Jeg syns det var smakløst og forstår ikke hvorfor noen er så hekta på det.

Smakløst? Dyppet du i soyasaus og wasabi, og tok med ingefæren? Mange nybegynnere tør ikke det, og dermed sitter de der kun med fisk på ris. Da smaker det ikke mye. De fem smakene kombinert; fisk, ris, soyasaus, wasabi og ingefær er orgasmisk!

Skrevet

Elsker sushi jeg også og kunne også spist det hver eneste dag (nesten.).

Skrevet

Jeg har smakt sushi på to gode hoteller, med egen sushikokk. Har duppet fisken i de sausene du nevner, men likevel liker jeg ikke det. På samme måte som jeg ikke hæler fiskeboller, selv om de er hjemmelaga og man har currysaus eller hvitsaus til. Blæh.

Skrevet

Jeg har spist sushi i bla annet Japan og liker det ikke selv om jeg er glad i fisk og ikke har noe i mot rå fisk. Tror årsaken kan være at jeg ikke liker ingefær og da blir det ikke så stas.

Skrevet

Hm...ingefær er den beste delen. Uten den tror jeg at jeg hadde blitt kvalm av sushi. Det er ingefær som gir smaken :)

Skrevet

Jeg har smakt sushi fra flere restauranter både i inn- og utland, men jeg skjønner bare ikke greia. Det smaker fisk og ris. Selv med wasabi og alt annet stæsj. Jeg er glad i fisk, men spiser langt heller en skinnstekt torskeloin, ovnsbakt kveite, nygrillet makrell eller gravlaks og dillstuede poteter. Det synes jeg er godt :)

Gjest 5 andre
Skrevet

Mitt problem er ikke fisken. Jeg liker ikke ingefær, soyasaus, eller wasabi, og da sitter man igjen med fisk, ris (liker ikke riseddik) og tang. Ikke spesielt smakfullt.

Skrevet

Mannen min syns ikke det er spesielt godt, men han liker ikke soyasaus, wasabi eller ingefær og han syns at risen smaker litt rart. Jeg for min del elsker sushi men har ingen problemer med å forstå at han ikke liker det. Hver sin smak...

Skrevet

Jeg elsker sushi og hater kokt fisk. Det både lukter og smaker ikke godt, uansett hvordan jeg prøver å tilberede det.

Så hvis jeg skal spise fisk så holder jeg meg til sushi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...