Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Når dere opplever småting i barnehagen dere ikke liker helt, alt fra påkledning til spising, sier dere ifra tl de på avd med engang, eller venter dere til dere får snakket med styrer? Eller lar dere bare småting gå i glemmeboken? Jeg er litt sånn at jeg liker å bli ferdig med ting der og da.. Hvertfall sånne småting, men så tenker jeg at jeg kanskje burde oversett det, eller tatt med styrer, istede for de på avd.. Feks idag når jeg hentet hun så satt hun i stekende sol med strikked genser og jakke. Jenta var kokt. Flere andre unger gikk i tskjorte. Har sagt at de bare må ta av henne klær og at det er bedre med for lite en for mye, for hun blir fort overopphetet. Her er det surt om morgnen, men blir fort 20grader og vindstille på formiddagen. Er flere småting og som har skjedd, men ikke skikkelig alvorlige ting, så redd for at jeg kanskje sier ifra og pirker for mye, men klarer ikke gå å tenke på det og irritere meg..
2 hjertegull :) Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 Like greit at du sier ifra der og da, siden det fungerer for deg. Så får du også tatt det med de det gjelder, i stede for å måtte huske hvem som var på vakt når du tar det med styrer i ettertid. Jeg har egentlig fint lite med styrer å gjøre. Hvis det er noe "spesielt", tar jeg det med ped.leder... Jeg er dog ikke enig i "bedre med en for lite enn en for mye".. Barna sier jo gjerne ifra om de er utilpasse, og for lite klær på denne årstida betyr fort sykdom. Nå kan det jo hende vi bor på vidt forskjellige steder i landet, men jeg kler heller godt på jeg da
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 Hun er veldig varm av seg, og sier som regel ikke ifra heller.. :s Men nå var det med bekledningen mest et eksempel, selv om det skjedde da.
2 hjertegull :) Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 Hun er veldig varm av seg, og sier som regel ikke ifra heller.. :s Men nå var det med bekledningen mest et eksempel, selv om det skjedde da. Nei, hvis hun ikke sier ifra, så må man jo følge ekstra med. Men er personalet oppmerksomme på det da? Jeg synes jeg er fint du sier ifra. Jeg vil mene det er bedre å få "tilsnakk" selv, enn å få høre det via-via, så er man jo mer oppmerksom i ettertid.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 Jeg sier fra med en gang. Bedre å ta det slik enn å irritere seg over tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå