Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Hun har lenge hatt problemer med magen, så idag skulle hun opereres. Denne operasjonen gikk desverre ikke helt som planlagt Uff, har bare ikke ord akkurat nå! Jeg bor i helt oppe i Nord og hun i Sør. Har 3 barn, og jeg er så glad for hun rakk å møte tvillingene på 3 mnd. Alt er bare en stor suppe for meg nå. Blir å reise ned så fort som mulig, men da får vi ikke reist i konfirmasjon til søsteren til sambo. Tror nesten jeg trenger han nå, klarer ikke med alle 3 alene selv om jeg har hele familien min der. Nå føler jeg bare at jeg roter alt til og ødelegger! Mange tanker som svirrer og mye å tenke på.
*Smiley* Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 Så utrolig leit å høre.Jeg mistet mamman min brått for 2 år siden og det var forferdelig:).Selvfølgelig forstår folk at dere ikke kommer i konfirmasjon , dette er en spesiell situasjon. Tenk på deg selv du nå !! Jeg føler så utrolig med deg og unner deg ikke sorgen. Det blir bedre med tiden , men det tar tid. Stor klem
Major HotLips Houlihan Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 Kondolerer. Min mamma har hatt kreft så jeg har kjent litt på frykten for å miste henne, men å faktisk gjøre det må være helt grusomt Sender deg varme tanker og klemmer i en vanskelig tid
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 22. mai 2012 #6 Skrevet 22. mai 2012 Sender også varme tanker til deg, hi
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #7 Skrevet 22. mai 2012 Huff, så trist.. Det må være helt forferdelig.. Tror nok alle skjønner at dere ikke får kommet i konfirmasjon, så tror ikke du trenger å tenke på det! Sender deg varme tanker!!
hilde og gutta Skrevet 22. mai 2012 #9 Skrevet 22. mai 2012 *Klem* <3 Kondolerer så mye. Uff så trist. Sender en god klem til deg og ta vare på hverandre!
Fruen i huset Skrevet 22. mai 2012 #10 Skrevet 22. mai 2012 Åå, så trist Kondolerer og varme tanker herfra også.. *klem*
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 22. mai 2012 #11 Skrevet 22. mai 2012 Så trist:-( Klem til deg. Ikke tenk på konfirmasjon, alle vil forstå hvorfor dere ikke kommer.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 22. mai 2012 #12 Skrevet 22. mai 2012 Ikke tenk på komfirmasjonen, alle kan forstå at du trenger å reise til familien din nå! Ufattelig trist HI! *klem*
Meg og alle gutta Skrevet 22. mai 2012 #13 Skrevet 22. mai 2012 Kondolerer jeg mistet pappan min for 1 mnd siden så forstår så altfor godt hva du går igjennom. Han døde veldig bråttog uventet. Snakket med han timer før han døde og da var alt bra. Jeg er enebarn og har et barn på 21 mnd og er i 7 mnd med nr 2. Veldig vondt å miste foreldrene sine sånn. Alle vil forstå det at dere ikke kommer i den konfirmasjonen i en sånn situasjon. Ta vare på hverandre og la mannen hjelpe deg gjennom denne tunge tiden. Sender en stor klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå