Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Ari?


Anbefalte innlegg

Gjest Heartbroken
Skrevet

Har vært på ul i dag og fikk vite at det bor en liten gutt i magen min :) Juhuuuu:) Alt såg bra ut, ingen tegn til sykdommen som lille ikke kunne leve med. Stor lettelse og glede!

 

Så nå kan vi fokusere litt på de mer "vanlige" tingene som hvilke vogn skal vi ha og ikke minst, hva skal han hete?

 

Jeg syns navnet Ari er vakkert, men lurer på om det er for tett knyttet til den Ari alle kjenner til, nemlig Ari Behn?

 

Han er sikkert kjekk og grei han altså, men han er et av svært få mennesker som får meg til å grøsse ;) det er noe med den sleske væremåten jeg ikke klarer å takle.

 

Så nå vil jeg gjerne ha deres mening, når dere hører navnet Ari, hva tenker dere/syns dere da?

 

åjada, før noen sier det, så vet jeg at det er barnslig og teit å bry seg om hva andre mener, men noen ganger er jeg bare det - barnslig altså ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med vel overstått ul. Så fint at alt gikk bra! :)

 

Selv tenker jeg alltid Ari Behn, og har ikke engang reflektert over om navnet er fint eller ikke. Så nja.. Helt spontant må jeg si at jeg ikke liker navnet.

Skrevet

Uff...tenker bare Ari Behn... Og HAN har jeg ikke mye til overs for!

Skrevet

Det er nok desverre en som har "ødelagt" d navnet ja :P

Skrevet

Det navneter tatt. I aller høyeste grad.

Skrevet

Jeg er muligens den eneste jeg vet om som liker fyren, men selve navnet syns jeg er rart :)

Skrevet

For meg er Ari knyttet sterkt med Ari Behn - men dersom du liker navnet, så bruk det! For omverdenen til deg og barnet, vil Ari snart bli knyttet til barnet først, dernest Ari Behn, tenker jeg.

Skrevet

Har vært på ul i dag og fikk vite at det bor en liten gutt i magen min smile.png Juhuuuu:) Alt såg bra ut, ingen tegn til sykdommen som lille ikke kunne leve med. Stor lettelse og glede!

 

Så nå kan vi fokusere litt på de mer "vanlige" tingene som hvilke vogn skal vi ha og ikke minst, hva skal han hete?

 

Jeg syns navnet Ari er vakkert, men lurer på om det er for tett knyttet til den Ari alle kjenner til, nemlig Ari Behn?

 

Han er sikkert kjekk og grei han altså, men han er et av svært få mennesker som får meg til å grøsse wink.png det er noe med den sleske væremåten jeg ikke klarer å takle.

 

Så nå vil jeg gjerne ha deres mening, når dere hører navnet Ari, hva tenker dere/syns dere da?

 

åjada, før noen sier det, så vet jeg at det er barnslig og teit å bry seg om hva andre mener, men noen ganger er jeg bare det - barnslig altså wink.png

 

Du svarte en gang til meg, når jeg spurte om hva dere tenkte om å løse et problem slik og slik bla bla bla... og da fikk jeg til svar (altså ikke svar på spørsmålet, men kun kommentar til meg) noe sånt som at du tenkte jeg hadde lite selvtillitt som brydde meg om hva andre tenkte, og stilte spørsmål om jeg brydde meg veldig mye om hva andre folk gjorde. Og her stiller du et liknende spørsmål selv. Er du bare gretten når du sier slikt, eller ønsker du den kommentaren slengt tilbake til deg?

 

Når det er sagt så synes jeg verken det er barnslig eller teit å bry seg om hva andre tenker rundt et tema, et navn e.l. Er det ikke det forum er til for?

 

Når det er sagt så liker jeg ikke navnet. Vet bare om Ari Behn som heter Ari, ingen andre, og han forbinder jeg med dette navnet, og ikke bare forbinder jeg navnet med han, men hans væremåte også. Foruten det så synes jeg ikke navnet er veldig pent heller.

Skrevet

Gratulerer så mye med goe nyheter, det må virkelig være en flott dag! :) Nå kommer sommeren også, fine dager med forventning og venting kan jeg tenke meg.

 

Tenkte først på Ari Behn. Så satt jeg å tenkte litt, tenkte at jeg ikke likte navnet. Deretter så jeg for meg en litt "kul fyr", litt orginalt. Men hvis du selv forbinder navnet med han, er det kanskje ikke så lurt? Men Arild blir kanskje ikke det samme? Synes du skal gå for magefølelsen din, det gjorde ikke jeg, og har angret i ettertid :)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Har vært på ul i dag og fikk vite at det bor en liten gutt i magen min smile.png Juhuuuu:) Alt såg bra ut, ingen tegn til sykdommen som lille ikke kunne leve med. Stor lettelse og glede!

 

Så nå kan vi fokusere litt på de mer "vanlige" tingene som hvilke vogn skal vi ha og ikke minst, hva skal han hete?

 

Jeg syns navnet Ari er vakkert, men lurer på om det er for tett knyttet til den Ari alle kjenner til, nemlig Ari Behn?

 

Han er sikkert kjekk og grei han altså, men han er et av svært få mennesker som får meg til å grøsse wink.png det er noe med den sleske væremåten jeg ikke klarer å takle.

 

Så nå vil jeg gjerne ha deres mening, når dere hører navnet Ari, hva tenker dere/syns dere da?

 

åjada, før noen sier det, så vet jeg at det er barnslig og teit å bry seg om hva andre mener, men noen ganger er jeg bare det - barnslig altså wink.png

 

Du svarte en gang til meg, når jeg spurte om hva dere tenkte om å løse et problem slik og slik bla bla bla... og da fikk jeg til svar (altså ikke svar på spørsmålet, men kun kommentar til meg) noe sånt som at du tenkte jeg hadde lite selvtillitt som brydde meg om hva andre tenkte, og stilte spørsmål om jeg brydde meg veldig mye om hva andre folk gjorde. Og her stiller du et liknende spørsmål selv. Er du bare gretten når du sier slikt, eller ønsker du den kommentaren slengt tilbake til deg?

 

Når det er sagt så synes jeg verken det er barnslig eller teit å bry seg om hva andre tenker rundt et tema, et navn e.l. Er det ikke det forum er til for?

 

Når det er sagt så liker jeg ikke navnet. Vet bare om Ari Behn som heter Ari, ingen andre, og han forbinder jeg med dette navnet, og ikke bare forbinder jeg navnet med han, men hans væremåte også. Foruten det så synes jeg ikke navnet er veldig pent heller.

 

Siden du er anonym kan jeg ikke vite om hvilke sak jeg svarte dette, så det er litt vanskelig for meg å forklare/forsvare svaret mitt til deg.

 

Egentlig så syns jeg jo at når vi må spør andre om hva de mener og syns om forskjellige ting, så er vi usikre og ikke har stor nok selvtillit. Så akkurat det står jeg for, akkurat som jeg innrømmer at jeg nok kastet sten i glasshus der ;)

 

Det er fullt mulig at jeg var litt gretten da jeg svarte deg, det hender at jeg er det iblant, skjønner du. Men som sagt, siden jeg ikke kan vite hvilket innlegg du snakker om, så kan jeg ikke svare bedre på spørsmålet ditt. Grunnen til at du kan "hekte" meg for dette, er jo at jeg i motsetning til deg signerer alle innleggene mine med nick :) sådesså :P

 

Ellers takk for synspunktet til både deg og de andre som har svart, det var nok som jeg fryktet, det er litt for sterke assosiasjoner til mr. Behn...

Skrevet

Jeg synes Ari er veldig "sigøyner-aktig", i samme kategori som Ivo. Dessuten kan jeg ikke fordra Ari Behn, så jeg ville ikke valgt det navnet.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Ari betyr visstnok ørn på islandsk så i "god gammel dib-humor"-ånd så er det et passende navn :D

 

Når det er sagt så tenker jeg på Ari Behn og på en fyr fra Finland jeg engang kjente som het Ari-Jhukka. Han var en fyllikk av en bråkebøtte.

Har ikke så mange gode assosiasjoner til navnet ;)

Skrevet

Det er fullt mulig at jeg var litt gretten da jeg svarte deg, det hender at jeg er det iblant, skjønner du. Men som sagt, siden jeg ikke kan vite hvilket innlegg du snakker om, så kan jeg ikke svare bedre på spørsmålet ditt. Grunnen til at du kan "hekte" meg for dette, er jo at jeg i motsetning til deg signerer alle innleggene mine med nick :) sådesså :P

 

Jeg var anonym i tråden du kommenterte på så det hadde ikke hjulpet om jeg oppgav mitt nick her. Uansett er det det samme. Det må jo være lov til å være anonym på et anonymforum, ellers kan man gå på skravle! Det jeg misliker sterkt er drittkasting eller usaklige innlegg (synes faktisk det du skrev da var usakig, for jeg spurte ikke hva du tenkte om meg som spurte det spørsmålet, men om hva som ble tenkt dersom vi valgte en spesiell løsning på en utfordring- istede for å svare gikk du til det jeg vil kalle for et mildere personangrep... men du var vel gretten bare da), da spesielt for dem som skjuler seg bak en anonymknapp, ikke at man er så fryktelig "synlig" om man signerer med nick, men jeg svarer bare anonym/ skriver anonyme innlegg der jeg ikke ønsker å bli igjenkjent på en måte, og jeg etterstreber å være saklig og uten å gå til angrep på folk, og bruker ofte nick jeg også.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Arild er et fint navn.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Gikk i klassen med en Ariana på barneskolen, og hun ble kalt Ari, så det er først og fremst henne jeg tenker på, og ikke Ari Behn, når jeg hører navnet. Men jeg synes ikke det duger til så veldig mye mer enn et kallenavn for Aria, Arianna, Arianne og lignende navn, for det er ikke så fint at det gjør noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...